کد خبر : 1824132 | 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:16 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

باید فردا برنده شویم تا برای خودمان حاشیه امنیت ایجاد کنیم؛

مهاجری: دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد علی‌رغم شرایط سخت پیروزی در لیگ برتر، فردا تیمش برنده از دیدار مقابل نساجی بیرون بیاید.

مهاجری: دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا مهاجری سرمربی باتجربه تیم نفت مسجدسلیمان که در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران حاضر شده بود، در بخش ابتدایی صحبت‌های خود گفت: ابتدا به ساکن بایستی تشکر کنم از تماشاگرانی که رنج سفر را به جان خریدند و در بازی قبلی، به شیراز آمدند و ما را تنها نگذاشتند؛ شاید تعداد تماشاگران در حجم تماشاگران فجر، تعداد زیادی نباشد اما همان پیراهن زیبای نفت مسجدسلیمان انرژی مثبت داشت.

وی افزود: در یک بازی پرفشار به رغم این‌که فجری‌ها تمام تمهیدات را در نظر گرفته بودند که از شرایط میزبانی‌شان استفاده کنند تا پیروز میدان باشند، به کمک آن انرژی مثبت، تلاش بچه‌ها و همیت‌شان باعث شد تا از یک میدان سخت بیرون بیاییم و اگر دقت بیشتری داشتیم، با احترام به تیم فجر و مجتبی سرآسیایی سرمربی خوب‌شان می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

مهاجری درباره دیدار فردای تیمش مقابل نساجی گفت: فردا بازی سختی را با نساجی مازندران داریم که آن هم یک تیم ریشه‌دار است، به ویژه در منطقه شمال کشور که مردم عاشقانه این تیم را دوست دارند؛ من بوده‌ام و لحظاتی را دیده‌ام که با برد نساجی چه شور و شعفی در منطقه ایجاد می‌شود و خوشحالم مثل تیم‌هایی نساجی و ملوان به سطح اول فوتبال کشور بیایند.

محمدرضا مهاجری ادامه داد: فردا روز سختی را داریم و تمام نگاه‌مان به تیم خودمان است؛ امیدوارم با تمهیداتی که در نظر گرفتیم، بتوانیم شرایط لازم را در زمین رقم بزنیم و وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره غایبان تیمش توضیح داد: ما متاسفانه علی محسن‌زاده را به دلیل دریافت کارت زرد مقابل فجرسپاسی، به دلیل محرومیت در اختیار نداریم؛ یکی دو مصدوم جزئی داریم که کادرپزشکی در تلاش هستند تا برای بازی فردا برسند. فشردگی بازی‌ها و رفت و آمدها به ویژه برای ما که باید پرواز را انجام بدهیم و سپس مسافتی را هم با اتوبوس برویم، قطعا برایمان مشکل‌ساز است.

مهاجری در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: خداراشکر بچه‌ها خیلی خوب کار می‌کنند و درک‌شان به تیم کمک می‌کند و امیدوارم که در بازی فردا هم با همیت و همدلی و درکی که از شرایط تیم و مردم و انتظاری که از این بچه‌ها است بتوانیم نتیجه بگیریم؛ بارها من به بچه‌های تیم گفته‌ام که آن‌ها اثبات کرده‌اند می‌توانند توان بالایی از خودشان نشان بدهند و اگر ما بتوانیم از توان آن‌ها درست استفاده کنیم، روزهای خوبی را می‌توانیم رقم بزنیم. فرصت اندک است اما باید از اعتبارمان دفاع کنیم.

وی افزود: فرصتی برای اشتباه نداریم و بچه‌ها این مسئله را خیلی خوبی می‌دانند، امیدوارم که فردا بتوانیم نتیجه بگیریم؛ بردن در لیگ برتر خیلی سخت است، اما انشالله بچه‌هایمان بتوانند این فعل را انجام بدهند و بتوانیم پیروز میدان باشیم و حاشیه امنیت خوبی را برای خودمان ایجاد کنیم تا سه بازی آینده را راحت‌تر دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها