کد خبر : 1824188 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:22 | 63.9K بازدید | 7 دیدگاه

تنش بالا گرفت؛ درگیری دو ستاره یونایتد در تمرین

دو بازیکن ارشد منچستریونایتد پس از شکست برابر برایتون به شدت در تمرین با یگدیگر درگیر شدند.

تنش بالا گرفت؛ درگیری دو ستاره یونایتد در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف یونایتد در فصل جاری باعث شده که این تیم وارد بحرانی جدی شده و شرایط سختی را تجربه کند.
روزنامه انگلیسی سان خبر داده که اولین جلسه تمرینی شیاطین سرخ پس از شکست 0-4 برابر برایتون با اتفاقی عجیب همراه بوده که بسیاری از بازیکنان این تیم را در شوک فرو برده است. 
دو نفر از بازیکنان ارشد این تیم در این جلسه تمرینی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کرده‌اند و رالف رانگنیک نیز شاهد این اتفاق بوده و تصمیم گرفته که این تمرین را زودتر به پایان رسانده و زمان استراحت بیشتری به بازیکنان تیمش بدهد.

 

1707284


او همچنین چهار روز استراحت پس از شکست تحقیرآمیز برابر برایتون برای شاگردانش در نظر گرفت تا بتوانند پس از این باخت سنگین از نظر روانی نیز ریکاوری کنند.
این مربی آلمانی امیدوار است که این استراحت چند روزه شرایط تیمش را از نظر روانی بهبود بخشیده و به آنها کمک کرده باشد که بر خشم و ناراحتی ناشی از فصل بسیار بدی که پشت سر گذشته‌اند غلبه کنند. 
یونایتد در سه بازی از پنج بازی اخیر خود شکست خورده و در این دیدارها 11 گل از آرسنال، لیورپول و برایتون دریافت کرده که آماری بسیار فاجعه‌بار برای این تیم به حساب می‌آید. 
این تیم قرار است پس از پایان فصل جاری در اختیار اریک تن‌هاخ قرار بگیرد و به نظر می‌رسد که تغییرات بسیار گسترده و اساسی تحت نظر این مربی هلندی در ساختار یونایتد ایجاد خواهد شد تا او بتواند شیاطین سرخ را از بحران فعلی نجات دهد.

دیدگاه‌ها