کد خبر : 1824205 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:13 | 26.8K بازدید | 7 دیدگاه

فردیناند:

دی‌یونگ خریدی فوق العاده برای یونایتد است

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از احتمال انتقال فرانکی دی یونگ به این تیم استقبال کرد.

دی‌یونگ خریدی فوق العاده برای یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی دی یونگ از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده است. 
باشگاه بارسلونا برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز نیاز به افزایش بودجه‌اش دارد و این مربی جوانان کاتالان نیز ترجیح می‌دهد که تیمش را با حضور بازیکنانی که سبک بازی‌ای نزدیک به پدری دارند بسازد. 
همین موضوع باعث شده که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال انتقال دی یونگ به منچستریونایتد در پایان فصل جاری خبر بدهند. 

 

1708659


فردیناند در برنامه خودش به نام فایو در شبکه اجتماعی یوتیوب گفت:« من همیشه فکر می‌کردم که او بازیکنی درجه یک است. آنها می‌گویند که ممکن فرانکی دی یونگ اولین خرید اریک تن هاخ به عنوان سرمربی یونایتد باشد و از نظر من، این خریدی فوق العاده است.»
او با اشاره به توانایی‌های این بازیکن هلندی گفت:« شاید او در تصویر چندان به چشم نیاید اما حرکاتش با توپ سریع است، بسیار خوب دریبل می‌زند، می‌تواند از فضاهای بسته و باریک عبور کند، تصمیم‌گیری خوبی دارد، پاسور خوبی است و تعادل و توانایی دریبل زدنش واقعا عالی است.»
این ستاره سابق یونایتد درباره نیاز این تیم به جذب چنین بازیکنی اضافه کرد:« یونایتد تیمی است که به دنبال بازیکنانی است که بتوانند توپ و بازی را کنترل کنند و این تیم را از نظر تعادل و حفظ مالکیت توپ به شرایط خوبی برسانند. من فکر می‌کنم او خرید بسیار خوبی برای یونایتد در تابستان پیش‌روی این تیم خواهد بود.»

دیدگاه‌ها