کد خبر : 1824215 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:05 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

گری کیهیل:

چلسی با 11 آسپلیکوئتا هر سال قهرمان می شد

ستاره سابق چلسی معتقد است هر تیمی برای موفقیت، به بازیکنی مثل سزار آسپلیکوئتا نیاز دارد.

چلسی با 11 آسپلیکوئتا هر سال قهرمان می شد

به گزارش "ورزش سه"، سزار آسپلیکوئتا امشب می تواند آخرین جام خود با چلسی را کسب کند. مدافع اسپانیایی این شانس را دارد تا امشب در جدال با لیورپول در فینال جام حذفی، به عنوان کاپیتان جام را بالای سر ببرد و به بهترین شکل ممکن از جمع آبی ها جدا شود. بارسا سخت به دنبال اوست و خود بازیکن هم تلاش دارد تا راهی برای جدایی پیدا کند. آسپلیکوئتا سال 2012 بود که از اوساسونا به چلسی پیوست و با این تیم توانسته دو لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

1338243

 

گری کیهیل، مدافع سابق چلسی معتقد است بازیکنانی با ذهنیت آسپلیکوئتا برای هر تیمی غنیمت هستند. او به دیلی میل گفت:« سزار تاریخچه ای از موفقیت است و یک بازیکن بی نظیر برای چلسی. او در تمام این سال ها ثابت کرده که سرمایه گذاری روی او چقدر مثبت بوده است. بازیکنان زیادی به چلسی آمده اند و رفته اند. خریدهایی گران قیمت و فوتبالیست های بزرگی که هرگز جواب ندادند چرا که بازی برای چلسی ساده نیست ولی آسپلیکوئتا چیز دیگری است.»
 

1713122

 

کیهیل ادامه داد:« برای اینکه 10 سال در چلسی دوام بیاورید، باید بازیکن فوق العاده ای باشید و هر تیمی به بازیکنان بیشتری مثل آسپلیکوئتا نیاز دارند. بازیکنانی با این ذهنیت قوی، سختکوش و فداکار، تضمین کننده موفقیت هستند. معتقدم چلسی با 11 آسپلیکوئتا، هر سال قهرمان لیگ برتر می شد.»

دیدگاه‌ها