کد خبر : 1824228 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 18:20 | 31.1K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو؛

مدافع سابق رئال، رقیب جدید آلبا در بارسلونا؟

از سرخیو رگیلون به‌عنوان گزینه جدید بارسا برای تقویت جناح چپ نام برده می‌شود.

مدافع سابق رئال، رقیب جدید آلبا در بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از پست‌هایی که بارسا قصد دارد هر طور که شده برای فصل بعد آن را تقویت کند، دفاع چپ است. جوردی آلبا در این منطقه تنها و بدون رقیب است و در فهرست گزینه‌های بارسا نام‌های زیادی دیده هم می‌شود. طبق ادعای موندودپورتیوو، ژاوی به الخاندرو بالده، بازیکن تیم دوم باشگاه اعتماد ندارد و به همین دلیل از مدیران، تقاضای خرید بازیکن جدید کرده است.

1711699

 

‌در حال حاضر مارکوس آلونسو، مدافع چپ اسپانیایی چلسی، گزینه یک بارسلوناست ولی او تا 2023 قرارداد دارد و جذب او به سادگی میسر نخواهد بود. به خصوص که مالک جدید چلسی قصد حفظ بازیکنان فعلی و تمدید قرارداد با آنها را دارد.

1558279

 

از خاوی گالان(سلتا)، گریمالدو(بنفیکا) و خوزه گایا(والنسیا) هم به‌عنوان گزینه‌های مدنظر بارسا نام برده می‌شود و امروز نام سرخیو رگیلون، مدافع 25 ساله محصول آکادمی رئال که از سال گذشته برای تاتنهام بازی می‌کند نیز به این فهرست اضافه شده است. رگیلون فصل 19-2018 به تیم اول رئال راه یافت ولی تابستان 2019 به‌صورت قرضی راهی سویا شد. او در سویا عالی کار کرد اما رئال در نهایت با دریافت پیشنهادی خوب از تاتنهام، با جدایی رگیلون موافقت کرد. رگیلون تا 2025 با تاتنهام قرارداد دارد ولی موندو نوشته است که بارسا برای جذب او قصد دارد پیشنهاد معاوضه بازیکن را بدهد. باید دید واکنش تاتنهام به پیشنهاد بارسا چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها