کد خبر : 1824312 | 24 اردیبهشت 1401 ساعت 21:37 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

۱۱ تعویضی ما هم تیم خوبی هستند

عنایتی: اول لیگ گفته بودم تیم ما تیم است!

رضا عنایتی می‌گوید بازیکنان تیم هوادار با وجود تمام مشکلات، با تمام وجود و با انگیزه بالا در مسابقات حاضر می‌شوند.

عنایتی: اول لیگ گفته بودم تیم ما تیم است!

به گزارش ورزش سه، رضا عنایتی پس از برد برابر فجرسپاسی در نشست خبری اظهار داشت: به غیر از اینکه ما ۲۰-۳۰ دقیقه از نیمه دوم را کاملا از دست دادیم بازی خوبی بود. به دوست خوبم آقای سرآسیایی بابت تیم جنگنده‌ای که درست کردند، تبریک می‌گویم. در نیمه دوم خیلی ما را اذیت کردند و مطمئنا اگر مقداری شرایط جدولی آنها از لحاظ امتیازی بهتر بود؛ می‌توانستند خیلی بهتر هم بازی کنند.

وی افزود: بازی حساسیت خاصی داشت. هفته گذشته مقابل تیم بسیار خوب تراکتور برای ما اتفاقاتی رخ داد و به گواه همه دوستان ما آن بازی را نباختیم بلکه روی اشتباه داوری عجیب و غریب بازنده شدیم و دیگر نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم اما واقعا من بازیکنان‌مان را ستایش می‌کنم که با تمام مسائلی که هفته گذشته داشتیم، با تمام وجود کار می‌کنند. یک تشکر ویژه هم از آقای میری و اسماعیلی می‌کنیم که پیگیر مطالبات بچه‌ها بودند و تا حدودی این اتفاق افتاد. امیدوارم که بتوانیم در ادامه راه و سه بازی آینده هم با همین قدرت و شدت جلو برویم تا رتبه خوبی در جدول داشته باشیم. من بازیکنان خوبم را ستایش می‌کنم. شرایط بهتری از آن چیزی که ما برای هوادار پیش بینی کرده بودیم در حال ایجاد شدن است.

سرمربی هوادار تصریح کرد: ما چند هفته اول بازی‌ها نتایج خوبی نگرفته بودیم و همه ما را گزینه صد در صدی سقوط گذاشته بودند اما شما دیدید که هوادار هفته به هفته بهتر شد. خدا را شکر این اتفاق افتاد، تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در سه هفته پایانی هم نتایج قابل قبولی بگیریم و لیگ را با یک شرایط خوب به پایان برسانیم.

او درباره تعویض‌هایش و اینکه حتی بازیکنان جوان هوادار هم انگیزه بالایی برای بازی دارند گفت: ما از اول بازی‌هایمان در لیگ برتر گفتیم تیم ما تیم است. ما اگر همین الان یازده بازیکن عوض کنیم و یازده بازیکن دیگر بگذاریم، هیچ اتفاقی برای تیم‌مان نخواهد افتاد چون جوان‌هایی داریم که مطمئنا سال‌های آینده از آنها بیشتر خواهید شنید. با تجربه‌هایمان کاملا در خدمت تیم هستند. ما به هیچ‌عنوان دغدغه تعویض بازیکن نداریم. اتفاقی که امروز در بازی با فجر افتاد این بود که تیم‌هایی که روبه‌روی ما هستند اگر از توپ‌های بلند استفاده کنند ما مقداری به مشکل می‌خوریم. شما دیدید با چهار مهاجمی که همه هم قدبلند بودند بازی ما به مشکل خورد و مجبور شدیم وسط‌هایمان را تعویض کنیم و یک بازیکن بلندقد جلوی دفاع بگذاریم. در نیم ساعت آخر، بازی زیبا نبود چون توپ‌ها روی هوا بود. ضمن اینکه اگر تفکر ما بهتر بود در ضد حملات می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم اما فجر نشان داد که تمام توانش را برد گذاشته بود. این اتفاق نیفتاد اما امیدوارم در ادامه راه تیم دوست خوبم آقای سرآسیایی موفق باشد.

عنایتی در واکنش به اینکه هوادار تاکنون در ورزشگاه پاس شکستی را تجربه نکرده عنوان کرد: بزرگترین اتفاق بد و تلخی که برای ما افتاد این بود که شرایط زمین در تهران برای ما یک معمای عجیب شده که هیچکس هم‌ پیگیرش نیست و نمی‌دانیم چه زمانی حل می‌شود. وعده داده‌اند که ممکن است سال آینده ورزشگاه تختی برسد که این اتفاق می‌تواند خیلی خوب باشد، استادیوم شهر قدس هم اگر شرایط چمنش بهتر شود، سه استادیوم هست. من از دوستان خواهش می‌کنم به استادیوم اسلامشهر هم ورود کنند. ما در لیگ یک آنجا بازی کردیم و کاملا مجهز است و اگر یک مقدار رسیدگی شود؛ می‌‌توان از آن استفاده کرد. الان شرایط زمین چمن در تهران به هیچ‌عنوان خوب نیست و امیدواریم بیشتر پیگیری و احساس مسئولیت کنند تا تیم‌های لیگ برتری بدون دغدغه بتوانند کار خودشان را ادامه بدهند. بله زمین پاس برای ما فوق العاده بوده چون چمن بسیار خوبی داشته. از مدیریت مجموعه تشکر می‌کنم که همه‌جوره به ما لطف داشتند و محبت کردند و از نیم فصل دوم ورزشگاه را در اختیار ما گذاشتند. انشاالله شرایطی مهیا شود که ما هم بلندمدت کار کنیم.

او در پایان درباره برنامه هوادار برای ورزشگاه اختصاصی و جذب تماشاگر گفت: تا جایی که من با مدیران صحبت کردم برنامه‌‌های زیادی برای بهتر شدن شرایط تیم دارند و مطمئنا با یک برنامه ریزی خوب می‌توانند ورزشگاه اختصاصی بگیرند. تاسیس پایه‌ها نیز برای مدیریت و مجموعه خیلی مهم است که می‌تواند به فوتبال و تیم هوادار کمک زیادی کند. مطمئنا برنامه‌های خوبی دارند. انشاالله این سه هفته هم به پایان برسد و بتوانند برنامه‌هایشان را اجرا کنند.

دیدگاه‌ها