کد خبر : 1824348 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 00:06 | 45K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق عجیب برای تیم مدعی صعود در لیگ ایران

بازیکنان آرمان گهر نسبت به بی‌توجهی مسوولان استان علیرغم حضور در کورس صعود، اعتراض خود را اعلام کردند.

اتفاق عجیب برای تیم مدعی صعود در لیگ ایران

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که در فاصله 5 هفته مانده به پایان فصل در لیگ آزادگان، آرمان گهر سیرجان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر در کنار تیم‌های ملوان، مس کرمان و خیبر خرم آباد محسوب می‌شود و اکنون جایگاه سوم جدول را از آن خود کرده، بازیکنان و اعضای این تیم نسبت به بی توجهی مسئولان موضع‌گیری کردند.

آرمان گهر باید روز دوشنبه در چارچوب هفته سی ام لیگ در تهران برابر خوشه طلایی قرار گیرد، مسئولان این تیم اعلام کردند با توجه به مشکلات مالی قادر به اعزام تیم با پرواز نخواهند بود و باید در سفری زمینی و چند ساعته با اتوبوس، آماده این بازی شوند!

بازیکنان و اعضای تیم مدعی آرمان گهر با اشاره به سفر 11 ساعته نسبت به این مساله اعتراض خود را اعلام کرده‌اند و خواهان حمایت ویژه مسئولان و برخورد یکسان در استان با تیم‌ها در جمع مدعیان صعود شده‌اند.  گفته می‌شود بازیکنان تهدید به تنبیه هم شده‌اند و آنها با اشاره به اینکه در روزهای پایانی فصل تنها 50 درصد دریافتی داشته‌اند و پاداشی نیز به آنها تعلق نگرفته، نسبت به این اتفاقات معترض شده‌اند.

باید دید در نهایت در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار حساس این تیم برابر خوشه طلایی، چه اقدامی از سوی مسئولان شکل خواهد گرفت و آیا این تیم با شرایط مناسب راهی تهران و دیدار با خوشه طلایی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها