کد خبر : 1824375 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 02:05 | 26.8K بازدید | 4 دیدگاه

میهمان ویژه قهرمانی لیورپول؛ از مصر با ویلچر

جشن قهرمانی لیورپول در جام حذفی یک میهمان ویژه از مصر داشت.

میهمان ویژه قهرمانی لیورپول؛ از مصر با ویلچر

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از تساوی بدون گل مقابل چلسی در فینال جام حذفی انگلیس، این تیم را در ضربات پنالتی 5-6 شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.
محمد صلاح، ستاره مصری تیم لیورپول در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت، زمین بازی را ترک کرد تا یک شوک بزرگ به سرخ پوشان وارد شود. هم تیمی های مو اما توانستند در غیاب او به هر ترتیبی که بود قهرمانی را مال خود کنند.

صلاح با وجود مصدومیت در جشن قهرمانی لیورپول حضور داشت؛ او در این جشن یک میهمان ویژه هم با خود به همراه داشت. مومن ذکریا، هم تیمی صلاح در تیم ملی مصر، این میهمان ویژه بود. این بازیکن مصری با ویلچر در رختکن لیورپول حضور پیدا کرده و همراه با بازیکنان این تیم جشن قهرمانی به پا کرد.

ذکریا که عضو باشگاه الاهلی مصر بود و به بیماری ASL دچار شده است؛ این بیماری به تحلیل تدریجی ماهیچه ها منجر می شود و در نتیجه شرایط دوباره بازی کردن را از مومن گرفته است. صلاح طی این چند سال اخیر همواره با شیوه های مختلف، هم تیمی سابقش را یاد کرده است. او یک بار  بعد از گلزنی مقابل لیدز، شادی گل ذکریا را اجرا کرد و دستان خود را روی گوش هایش گرفت و این بار نیز با شرکت دادن مومن در جشن قهرمانی لیورپول، روحیه دوباره به او داد.

 

1713407

دیدگاه‌ها