کد خبر : 1824488 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 17:50 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

سیدعباسی و قرارگرفتن در شرایط غیرممکن!

شهرخودروی مشهد کار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودروی مشهد روز گذشته در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در حالی‌که تا ثانیه‌های پایانی از پیکان عقب بود، در نهایت موفق شد گل تساوی را بزند و یک امتیاز دشت کند.
شهرخودرو با این یک امتیاز 16 امتیازی شد و همچنان در قعرجدول قرار دارد. حالا نماینده مشهد با تیم پانزدهم جدول(فجرسپاسی) یک امتیاز فاصله دارد و با تیم چهاردهم(نفت مسجدسلیمان) 4 امتیاز. 

1713589
با این شرایط شاگردان داوود سیدعباسی همچنان برای بقا در لیگ برتر امیدوار هستند و به همین‌خاطر تمام تلاش خود را در 3 هفته پایانی به کار خواهند گرفت.
نکته مهم اما بازی‌های دشوار شهرخودرو در هفته‌های پایانی است. سیدعباسی تیمش را در هفته آینده باید در اصفهان به مصاف سپاهان بفرستد،‌ سپس در ورزشگاه آزادی آنها با پرسپولیس روبه‌رو می‌شوند و در هفته آخر مقابل فولاد خوزستان قرار خواهند گرفت.
3 بازی آینده شهرخودرو با بالانشینان در شرایطی است که هر 3 تیم برای رقم زدن شرایطی بهتر در جدول رده بندی لیگ برتر تلاش خواهند کرد و به همین‌خاطر نماینده مشهد کار بسیار دشواری برای بقا خواهد داشت.
اگرچه روی کاغذ شانس بقای شهرخودرو در لیگ برتر بسیار اندک است اما به هر حال سیدعباسی و شاگردانش آخرین تلاش‌های خود را نیز برای تحقق این امر انجام خواهند داد. آیا آنها مقابل بالانشین‌های لیگ برتر موفق خواهند بود؟

دیدگاه‌ها