کد خبر : 1824550 | 25 اردیبهشت 1401 ساعت 23:58 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

کادیز ۱-۱ رئال مادرید؛ قهرمان به خودش فشار نیاورد

دیدار دو تیم کادیز و رئال مادرید با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

کادیز ۱-۱ رئال مادرید؛ قهرمان به خودش فشار نیاورد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در یک بازی تشریفاتی از سری مسابقات هفته سی و هفتم لالیگا به مصاف کادیز رفت که در پایان این بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

1713747

تیم میزبان در این بازی شروع بهتری داشت و در همان دقایق ابتدایی بازی می‌توانست به گل اول دست پیدا کند اما شوت بازیکن کادیز با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه رئال مادرید به بیرون رفت.

در دقیقه 5 رئال مادرید موفق شد به گل اول دست پیدا کند. حرکت فردی و فوق العاده رودریگو با پاس این بازیکن برای ماریانو همراه شد و مهاجم رئال نیز دروازه خالی کادیز را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

1713748

در ادامه این کادیز بود که تا حدودی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 37 موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. ضربه روبن سوبرینو بعد از برخورد به ادر میلیتائو وارد دروازه رئال مادرید شد تا نتیجه 1-1 شود. 

چند دقیقه بعد تیم میزبان می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند اما این بار واکنش فوق العاده لونین اجازه نداد دروازه رئال مادرید برای بار دوم باز شود و نهایتاً نیمه اول با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

نیمه دوم با حملات کادیز آغاز شد و این تیم در دقیقه 61 به یک ضربه پنالتی دست یافت. اشتباه ادر میلیتائو و پس از آن خطای لونین باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. آلوارو نگردو پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن توسط لونین مهار شد تا بازی با همان نتیجه 1-1 ادامه پیدا کند.

1713749

چند دقیقه بعد یک بار دیگر آلوارو نگردو می‌توانست دروازه رئال مادرید را برای بار دوم باز کند اما این بار نیز لونین منجی دروازه لوس بلانکوس شد و واکنش فوق العاده‌ای از خود به‌نمایش گذاشت.

در وقت‌های تلف شده دنی سبایوس می‌توانست گل برتری رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن با واکنش خوب دروازه‌بان کادیز همراه شد. در ادامه نیز اتفاق خاص دیگری روی دروازه‌ها رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 1-1 پایان یابد.

دیدگاه‌ها