کد خبر : 1824559 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 01:15 | 8.7K بازدید | 3 دیدگاه

کالیاری ۱-۳ اینتر: به دنبال قهرمانی تا هفته آخر

اینتر در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۱ کالیاری را شکست بدهد تا سرنوشت قهرمانی این فصل سری آ به هفته پایانی کشیده شود.

کالیاری ۱-۳ اینتر: به دنبال قهرمانی تا هفته آخر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیمونه اینزاگی که هفته قبل قهرمانی در کوپا ایتالیا را جشن گرفتند، امشب هم با یک نمایش خوب کالیاری را از پیش رو برداشتند تا امیدهای‌شان برای فتح اسکودتو تا هفته پایانی زنده بماند.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و تنها سه دقیقه از بازی سپری شده بود که ایوان پریشیچ می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش خوب کرانیو، دروازه کالیاری را نجات داد.
در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 9، لیکوجیانیس پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی می توانست تیم میزبان را پیش بیندازد اما هاندانوویچ با واکنشی تماشایی مانع گلزنی او شد. 
در دقیقه 11، روی ضربه آزاد چالهان اوغلو، اشکرینیار موفق شد دروازه حریف را باز کند اما داور این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.
حملات اینتری ها ادامه پیدا کرد و این تیم چند بار تا آستانه زدن گل اول پیش رفت تا اینکه در دقیقه 25، متیو دارمیان گل اول بازی را به ثمر رساند. روی حرکت خوب پریشیچ از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بود که دارمیان بالاتر از مدافع حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

1713769

برتری اینتری ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند حملات آنها به موقعیت خاصی روی دروازه ها منجر نمی شد.
در دقیقه 45، چیزی نمانده بود که لائوتارو گل دوم اینتر را به ثمر برساند اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم اینتر هجومی آغاز کرد و لائوتارو در دقیقه 51 برتری تیمش را دو برابر کرد. روی پاس بلند نیکولو بارلا بود که لائوتارو صاحب موقعیت شد و در حالی که توسط مدافع حریف تحت فشار بود، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

1713770

تیم میزبان خیلی زود به این گل واکنش نشان داد و دو دقیقه بعد یکی از گل های خورده را جبران کرد. لیکوجیانیس که یک بار دیگر پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی شده بود، با یک شوت محکم و تماشایی، دروازه هاندانوویچ را باز کرد.

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و برای رسیدن به گل تساوی، حملات بیشتری روی دروازه اینتر داشت که به ثمر نرسید. 
اما هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، اینتری ها بار دیگر حملات شان را از سر گرفتند. در دقیقه 78، روی ارسال دامفریس، پریشیچ می توانست زننده گل سوم اینتر باشد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 85، اینتر به گل سوم رسید. روی حرکت خوب گالیاردینی و پاس او بود که لائوتارو با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه فنی دقیق کار را تمام کرد.

1713771

در دقایق پایانی اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و بازی با نتیجه 3-1 به سود اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها