کد خبر : 1824611 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 12:26 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته داوران پیگیر مساله سوءقصد به کمک داور

رییس کمیته داوران از پیگیری موضوع سوءقصد به جان کمک داور لیگ برتری خبر داد.

کمیته داوران پیگیر مساله سوءقصد به کمک داور

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مرتضی شهریاری کمک داور دوم دیدار ذوب آهن و تراکتور در مصاحبه ای مدعی شد سرپرست تیم اصفهانی برخورد بدی با او در هتل داشته و در مسیر برگشت از اصفهان نیز رفتارهایی صورت گرفته که شباهت به سوءقصد داشته و منجر به واژگون شدن خودروی او شده است.
این مصاحبه جنجالی بعد از اشتباهی که این کمک داور در بازی تراکتور و ذوب آهن انجام داد و گل تیم میزبان را مردود اعلام کرد، با واکنش باشگاه ذوب آهن مواجه شد. ذوبی ها امروز در بیانیه ای ضمن تکذیب چنین موضوعی، حرف های شهریاری را وقیحانه توصیف کردند.
حالا اما کمیته داوران قصد پیگیری موضوع را به صورت جدی دارند. در جلسه کمیته داوران مقرر شده تا خداداد افشاریان شخصا مساله را بررسی کند و اقدامات لازم را انجام بدهد.
خداداد افشاریان رییس کمیته داوران در این خصوص گفت:«هنوز مدرکی در خصوص این قضیه به دست ما نرسیده است. من خوشحالم که در این حادثه آسیب بسیار شدیدی به این کمک داور نرسیده است. به محض این که گزارش‌ها به دست من برسد و اسناد و مدارک موجود را دریافت کنم، حتما قضیه را پیگیری خواهم کرد. پیگیری این موضوع وظیفه من است و شخصا پیگیر آن خواهم بود. »

دیدگاه‌ها