کد خبر : 1824651 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:25 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

ملی‌پوشان دیرتر به تیم امید اضافه می‌شوند

همکاری مهدوی‌کیا با نفت MIS در دو هفته پایانی لیگ

دو بازیکن ملی پوش تیم نفت مسجدسلیمان بعد از هفته پایانی لیگ برتر به اردوی تیم امید اضافه می‌شوند.

همکاری مهدوی‌کیا با نفت MIS در دو هفته پایانی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به همزمانی اردوی تیم امید ایران با دو هفته پایانی لیگ برتر فدراسیون فوتبال طی نامه های جداگانه به باشگاه‌های مختلف خواهان در اختیار گذاشتن بازیکنان شده است.
در این بین باشگاه‌های لیگ برتری با توجه به حساسیت دیدارهای دو هفته پایانی مخالفت هایی با این موضوع داشتند اما تقریبا اکثر باشگاه‌ها موافقت خود را با حضور ملی پوشان در اردوی امید اعلام داشته اند.
در این بین باشگاه نفت مسجدسلیمان با توجه به اینکه در کورس بقا در لیگ برتر قرار دارد، از فدراسیون خواسته بازیکنانش بعد از پایان لیگ به اردوی تیم امید بروند که این درخواست مورد موافقت مهدی مهدوی‌کیا و مسئولان فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.
غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این خصوص گفته است:‌«رایزنی های لازم با باشگاه ها انجام شده و آنها با تیم امید تعامل لازم را دارند. به جز تیم نفت مسجد سلیمان که ۲ بازیکن کلیدی اش، عضو تیم امید هستند و این تیم شرایط حساسی در جدول دارد، مشکل خاصی نیست. ما شرایط باشگاه نفت مسجد سلیمان را درک کرده و با آنها همکاری داریم. بازیکنانش پس از دیدارهای دوستانه با عراق به ما اضافه می شوند.»

دیدگاه‌ها