کد خبر : 1824652 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:32 | 52.7K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش مارکا

افت در بدترین زمان؛ رئال نگران این بازیکن است

ادر میلیتائو با افت آشکارش، نگرانی ها در رئال را برای بازی فینال لیگ قهرمانان بالا برده است.

افت در بدترین زمان؛ رئال نگران این بازیکن است

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله 12 روز تا فینال لیگ قهرمانان، رئال مادرید نگران وضعیت یکی از مهمترین بازیکنانش است. مدافعی که عملکرد درخشانی در فصل جاری داشته ولی در یکی دو هفته اخیر دچار افتی آشکار شده است. ادر میلیتائو بازیکن مورد بحث است، مدافع برزیلی که در نیم فصل دوم فصل گذشته با مصدومیت سرخیو راموس وارد ترکیب ثابت شد و بسیار خوش درخشید. 

1697552

 

درخشش او یکی از دلایلی بود که رئال مادرید حاضر نشد پیشنهاد تمدید قرارداد خود به راموس را بهتر کند و اسطوره از باشگاه مادریدی جدا شد. فصل جاری میلیتائو در کنار داوید الابا زوج دفاع میانی رئال را تشکیل داده و در بیشتر بازی ها نیز عملکرد فوق العاده ای داشته اند ولی بازی های میلیتائو در یکی دو هفته اخیر به خصوص بازی شب گذشته برابر کادیز، تردیدهایی در مورد او ایجاد کرده است.

1713938

 

میلیتائو برابر کادیز چندین و چند اشتباه بزرگ را مرتکب شد و بارها به مهاجمان حریف شانس گلزنی داد. نه در یارگیری موفق بود و نه به نظر می رسید فرم بدنی ایده آلی دارد. به راحتی از بازیکن مقابل دریبل می خورد و در کورس ها جا می ماند. یک بار نیز با سُر خوردن و به زمین افتادن، به مهاجم کادیز اجازه داد با لونین تک به تک شود.

رئال برای فصل بعد آنتونیو رودیگر را از چلسی جذب کرده ولی در بازی نهایی لیگ قهرمانان، زوج دفاعی رئال آلابا-میلیتائو خواهد بود و حریف، لیورپولی است که لوئیز دیاز، سادیو مانه، محمد صلاح، دیوگو ژوتا و روبرتو فیرمینو را در خط حمله خود دارد. افت بدموقع میلیتائو بی شک نگرانی ها در کادر فنی رئال را بیشتر کرده و شاید مصاحبه دیشب کارلو آنچلوتی در مورد ناچو بی دلیل نبود. او گفت که بازی خوب ناچو تردیدهایش در مورد ترکیب اصلی بازی فینال را بیشتر کرده است. میلیتائو تنها بازی جمعه پیش رو با بتیس را فرصت دارد تا ثابت کند افتش موقتی بوده و آنچلوتی نیاز به ایجاد تغییر در خط دفاعی خود ندارد.

دیدگاه‌ها