کد خبر : 1824653 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 16:52 | 29.3K بازدید | 14 دیدگاه

ساوتهمپتون همیشه تیم خوبی بوده؛

کلوپ: شکست رئال مادرید واقعا کار بزرگی است!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول نسبت به برنامه فشرده تیمش معترض است.

کلوپ: شکست رئال مادرید واقعا کار بزرگی است!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ابتدای هفته در دیداری سنگین و دشوار در ضربات پنالتی از سد چلسی گذشته و به عنوان قهرمانی جام حذفی انگلیس دست یافت. حالا آنها فردا شب در لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون می روند و یورگن کلوپ پیش از این دیدار در مورد فینال لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید و خستگی بازیکنان خود در این فصل پرفشار صحبت کرده است.

یورگن کلوپ گفت: "ما می توانستیم چهارشنبه بازی کنیم، اما به خاطر فینال لیگ اروپا این اتفاق رخ نمی دهد، درست است؟ آه، یوفا، دوستان من! آیا می توانستیم پنجشنبه بازی کنیم؟ فقط من باید اینجا بنشینم و این موارد را بگویم. هیچ کس به جز من به این مسائل فکر نمی کند. بازیکنان لیورپول دیگر تقریبا روی تخت های ماساژ می خوابند. این بازی شماره 60 این فصل است، درست می گویم؟ ما باید واقعا مراقب باشیم. 

1711710

تازه فردا هم فصل تمام نمی شود، اما ساوتهمپتون 10 الی 12 روز است که بازی نکرده و طبیعتا آنها خیلی سرحال هستند. ساوتهمپتون همیشه تیم بسیار خوبی بوده و این آخرین بازی خانگی آنها در این فصل است. آنها می خواهند قبل از تعطیلات تابستانی درخشان ظاهر شوند، بازیکنان ساوتهمپتون انرژی بالایی دارند و این دیدار به خصوص بعد از 120 دقیقه فینال جام حذفی، چالشی بزرگ است.

ما این فصل فاتح دو جام شده ایم و فقط یک دلیل برای این موفقیت وجود دارد، این که ما این گروه از بازیکنان را در اختیار داریم و همه آنها در مسیر خود باقی می مانند. فضای داخل تیم واقعا استثنایی است و هر کسی سهم خود را در این موفقیت دارد. من از فوتبال لیورپول واقعا لذت بردم، اما نمایشی که در 25 دقیقه اول مقابل چلسی ارائه کردیم در سطح متفاوتی بود و ما فوق العاده بودیم.

من به بازیکنان لیورپول اعتماد دارم، اما مسئله این است که آیا آنها نیز می توانند به خودشان اعتماد کنند یا خیر. ما در فینال جام حذفی این را نشان دادیم و فردا خواهیم دید که بعد از آن 120 دقیقه بازی در زمین، چه اتفاقاتی مقابل ساوتهمپتون رخ خواهد داد. تصور کنید ما با هشت بازیکنی که 120 دقیقه برابر چلسی بازی کردند، مقابل ساوتهمپتون به میدان می رویم و این منطقی نیست. ما تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهیم کرد، اما نمی دانم چند نفر عوض خواهند شد.

1712097

قهرمانی در جام حذفی؟ دیدگاه عمومی نسبت به ما کمی متفاوت است. ما به عنوان باشگاه لیورپول مسئولیت فتح عناوین را روی دوش خود احساس می کنیم. جام حذفی تورنمنت مهمی است، قهرمانی احساس فوق العاده ای دارد و فصل را لذت بخش تر می کند.

تساوی سیتی مقابل وستهام؟ نمی دانم آخرین باری که آنها دو بار در یک هفته امتیاز را از دست داده بودند به چه زمانی بازمی گردد. من انتظار نداشتم سیتی مساوی کند، اما در دنیای ایده آل، ما یکشنبه بعد یک امتیاز کمتر از سیتی خواهیم داشت.

فینال لیگ قهرمانان؟ اگر ما در دو هفته دیگر در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شویم، دست به کار بسیار بزرگی زده ایم، اما ما در فینال مقابل باتجربه ترین تیم لیگ قهرمانان بازی می کنیم. ما بخت اول کسب پیروزی نیستیم و رئال مادرید تا همین حالا فاتح لالیگا شده، اما از الان تا آن روز هنوز دو بازی بزرگ پیش روی لیورپول وجود دارد."

1710687

دیدگاه‌ها