کد خبر : 1824661 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 17:46 | 28.2K بازدید | 9 دیدگاه

بازیکنان به من خوشآمد گفتند؛

تن‌هاخ: پیشنهاد بهتر از یونایتد هم داشتم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد مدیریت رختکن را عامل اصلی موفقیت در این باشگاه توصیف کرد.

تن‌هاخ: پیشنهاد بهتر از یونایتد هم داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، دوران فعالیت اریک تن‌هاخ، سرمربی سابق و موفق آژاکس در باشگاه منچستریونایتد از امروز آغاز شده و این سرمربی هلندی از این به بعد هدایت شیاطین سرخ را به عهده خواهد داشت. اریک تن‌هاخ در اولین مصاحبه خود در مورد احتمال حملات بازیکنان سابق منچستریونایتد صحبت کرده و البته مدعی شد پیشنهاداتی بهتر از این تیم نیز داشته است.

اریک تن‌هاخ گفت: "من برای کار در یک باشگاه متفاوت با پایه‌ای بهتر نیز شانس مربیگری داشتم. اما خودم منچستریونایتد را انتخاب کردم. البته مسائلی باید در این باشکاه حل شود و این یک چالش بزرگ پیش روی من است. من و باشگاه در مورد نحوه انجام این کار در یک مسیر قرار داشته و با یکدیگر هماهنگ هستیم. 

1706510

نظرات معمولا انتقادآمیز بازیکنان سابق منچستریونایتد؟ قطعا این موضوعی تاثیرگذار است، اما نمی‌تواند روی رختکن ما تاثیر بگذارد. شاید انتقادات در انگلیس بیشتر باشد و لیگ برتر لیگی مهم‌تر و بزرگ‌تر است، اما خوشبختانه من چمدان زیاد دارم. من رسانه‌های انگلیسی را مانند کوسه‌های مهاجم نمی‌بینم و مسئله اصلی مدیریت رختکن است، شما باید بتوانید اتاق رختکن را مدیریت کنید و اینگونه در بازی‌های خود در فصل به برتری می‌رسید.

واکنش بازیکنان منچستریونایتد؟ من چند پیام در واتس‌اپ از برخی از بازیکنان دریافت کردم و آنها به من خوشآمد گفتند."

دیدگاه‌ها