کد خبر : 1824664 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:03 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

کادر فنی تیم ملی تقویت خواهد شد؛

اسکوچیچ: کانادا بهترین دیدار تدارکاتی ممکن بود

سرمربی کروات تیم ملی معتقد است دیدار برابر کانادا بهترین دیداری بوده که می‌توانسته تیمش برای آماده‌سازی در مسیر جام جهانی در پیش داشته باشد.

اسکوچیچ: کانادا بهترین دیدار تدارکاتی ممکن بود

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که امروز برای پیگیری برنامه‌های تیم ملی فوتبال برای حضور بهتر در جام جهانی در فدراسیون حاضر شده بود، پس از پایان جلسه به جمع خبرنگارانی آمد که مقابل در فدراسیون فوتبال ایستاده بودند.
سوال اول از اسکوچیچ درباره عمل جراحی‌ای بود که پشت سر گذاشته و او در واکنش به این سوال گفت:«همه چیز خدا را شکر خوب است. چندین سال بود که می‌خواستم این عمل را انجام بدهم و خدا را شکر فرصت شد. خوشبختانه جلسه موفقیت آمیز بود و الان مشکل خاصی ندارم.» 
سوال بعدی از دراگان اسکوچیچ درباره محتوای جلسه‌اش با حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال بود. سرمربی تیم ملی در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد:« در واقع جلسه برای این بود که آماده‌سازی تیم ملی برای اردوی بعدی چطور باشد. یک‌سری نکات مطرح شد و نقطه نظرات دوستان را شنیدیم. در همین مورد بود. در رابطه با برنامه‌های آماده سازی تیم ملی.» 
از سرمربی کروات تیم ملی در رابطه با احتمال اضافه شدن دو دستیار به کادر او پرسیدند و اینکه آیا دستیاران قبلی همگی با او در جام جهانی هم خواهند بود. او به این سوال این‌طور پاسخ داد:« در مورد کادر فنی باید بگویم که در یکی دو روز آینده بیشتر در موردش صحبت خواهیم کرد و کادرمان تقویت خواهد شد.» 
سوال بعدی از اسکوچیچ در رابطه با دیدار برابر کانادا و نظر او درباره این مسابقه بود که او نهایی شدن این بازی را اینطور توصیف کرد:« فکر می‌کنم برای آماده‌سازی ما برای حضور در جام جهانی کانادا بهترین گزینه ممکن بود که خدا را شکر هماهنگ شد و با این تیم بازی دوستانه خواهیم شد.» 
تنها دو فیفادی تا شروع رقابت‌های جام جهانی بود. این موضوع دیگری بود که از اسکوچیچ پرسیده شد و اینکه آیا این موضوع و فراهم نشدن بازی‌های دوستانه به میزان مورد نیاز او را نگران نمی‌کند که سرمربی تیم ملی در واکنش به این سوال گفت:« اگر از من بپرسید که از این شرایط راضی هستید یا خیر می‌توانم در موردش صحبت کنم. به هر حال ولی این شرایط یعنی دو فیفادی برای همه تیم‌ها یکسان است.» 
او در پایان در واکنش به سوالی که از او خواسته شد این جام جهانی را با دوره‌های قبلی مقایسه کند سرباز زد و توضیح داد:« نمی‌شود با جام‌های جهانی قبلی مقایسه کرد و هر تورنمنت شرایط خاص خودش را دارد.»

دیدگاه‌ها