کد خبر : 1824670 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 18:38 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

افزایش احتمال جدایی چهار ستاره مطرح الهلال

رسانه‌های سعودی از احتمال جدایی چهار بازیکن مطرح الهلال در پایان فصل خبر دادند.

افزایش احتمال جدایی چهار ستاره مطرح الهلال

به گزارش "وزرش سه"، در شرایطی که الهلال درگیر پرونده محرومیت نقل و انتقالاتی خود بابت پرونده محمد کنو است و این باشگاه سعی دارد از طریق دادگاه CAS رأی صادره را تغییر دهد، اکنون اخباری از احتمال جدایی چند ستاره مطرح این تیم به گوش می‌رسد.

وب‌سایت المواطن عربستان در گزارشی نوشت: به‌نظر می‌رسد تیم فوتبال الهلال در ابتدای فصل نقل و انتقالات تابستانی شاهد تغییراتی باشد، به‌خصوص اگر جریمه محرومیت این باشگاه از ثبت قرارداد با بازیکنان جدید تعلیق شود.

 

1713955

 

در ادامه آمده است: هواداران الهلال پیش‌ازاین از عملکرد دو بازیکن خارجی خود متئوس پریرا و موسی مارگا انتقاد کرده بودند که باعث شد هر یک از آنها کاندیدای جدایی شوند. علاوه بر این، باشگاه‌های موناکو فرانسه و ختافه اسپانیا به دنبال جذب اودیون ایگالو نیجریه‌ای هستند.

دیگر بازیکنی که ممکن است از الهلال جدا شود، سالم الدوسری است. گزارشاتی در رسانه‌ها اسپانیا و عربستان منتشر شده که دو باشگاه آلمریا و ویارئال خواستار جذب این بازیکن شده‌اند.

اگر الهلال رسماً از ثبت قرارداد با بازیکنان جدید در تابستان ۲۰۲۲ و ژانویه ۲۰۲۳ محروم شود، موافقت با جدایی هر یک از ستاره‌هایش دشوار خواهد بود.

 

1713956

دیدگاه‌ها