کد خبر : 1824690 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:07 | 16.3K بازدید | 6 دیدگاه

برای بقا در لیگ برتر هر کاری خواهیم کرد

طاهران: باید پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهیم

هافبک شهرخودروی مشهد به بقای تیمش در لیگ برتر امیدوار است و می‌گوید برای این موضوع تلاش خواهند کرد.

طاهران: باید پرسپولیس و سپاهان را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، علی طاهران هافبک وسط شهرخودرو یکی از بازیکنان باتجربه این تیم محسوب می‌شود. طاهران که سابق بازی در تیم‌های تراکتور و گل‌گهر سیرجان را نیز در کارنامه دارد، امسال در ترکیب شهرخودرو عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن اعتقاد دارد بدشانسی و البته عدم ثبات در اوایل فصل باعث شده تا شهرخودرو نتواند با وجود کیفیت مطلوب بازی در میانه‌های جدول رده بندی قرار داشته باشد.
طاهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در این خصوص بیان کرد: واقعیت این است که جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست. فکر می کنم حواشی پیش آمده در ابتدای فصل در بحث مالکیت باشگاه به شهرخودرو ضربه زد و البته بدشانسی‌های متعددی را تجربه کردیم. اگر کیفیت فوتبالی که ارائه می‌دهیم را دیده باشید به خوبی متوجه می‌شوید که نباید برای بقا بجنگیم و لیاقت تیم ما قرار گرفتن در میانه جدول رده بندی است.
او ادامه داد: با این حال کارمان به اینجا رسیده و باید در 3 هفته پایانی مسابقات هرکاری از دست‌مان برمی‌آید انجام بدهیم تا از سقوط رهایی یابیم. ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و شک نکنید بهترین بازی‌های خود را در مسابقات پایانی انجام می‌دهیم.
هافبک باتجربه شهرخودرو با اشاره به دو مسابقه گذشته تیمش مقابل استقلال و پیکان گفت: ما در این دو بازی فوق العاده بازی کردیم. مقابل استقلال همه دیدند داور چطور اشتباه کرد و حق ما را خورد. خطای واضح روی من که کارت قرمز داشت را اخراج نکرد و در نهایت روی یک لحظه غفلت گل خوردیم و بازنده شدیم. در بازی گذشته مقابل پیکان هم اگر خوش شانس بودیم گل دوم را می‌زدیم و پیروز می‌شدیم. با این حال بازهم بدشانس بودیم و حالا باید همه توان‌مان را در 3 مسابقه آینده به‌کار بگیریم.
طاهران درباره اینکه شهرخودرو باید در 3 هفته پایانی با سپاهان، پرسپولیس و فولاد دیدار کند، گفت: قطعا کار دشواری در این مسابقات خواهیم داشت. با 3 تیم قدرتمند بازی داریم اما همانطور که گفتم ما دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم و با همه توان و تمرکز بالا به زمین می‌رویم تا انشاالله نتایج لازم را کسب کنیم. می‌توانیم در این مسابقات به برد هم برسیم چراکه باید بهترین عملکرد را به جای بگذاریم و امیدوارم بتوانیم مایه خوشحالی مردم مشهد شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است تیمش در لیگ برتر بماند، افزود: اگر امید نداشتیم که لیگ را نیمه کاره رها می‌کردیم! بی تردید برای بقا بازی می‌کنیم و انشاالله با کمک خدا و با درایت کادرفنی و همت بازیکنان بتوانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها