کد خبر : 1824691 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:08 | 36.2K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش بوفون به خداحافظی دیبالا با یووه (عکس)

جان‌لوئیجی بوفون، کاپیتان سابق یوونتوس برای پائولو دیبالا در ادامه راه خود آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند سری مذاکرات فشرده که بین پائولو دیبالا و باشگاه یوونتوس انجام شد نهایتاً دو طرف بر سر مسائل مالی با یکدیگر به توافق نرسیدند تا راه ستاره آرژانتینی و یووه بعد از 7 سال از یکدیگر جدا شود. در حقیقت ستاره آرژانتینی با اتمام قراردادش در پایان فصل به شکل رایگان بانوی پیر را ترک خواهد کرد.

دیبالا که امشب آخرین بازی خانگی خود را با پیراهن یوونتوس برابر لاتزیو انجام خواهد داد، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد. او در صفحه شخصی خود نوشت: "دشوار است که کلمات مناسبی برای خداحافظی پیدا کنم. سال‌های زیادی که با احساسات بسیاری همراه بوده و توصیف آن‌ها اصلا آسان نیست. فکر می‌کردم سال‌های بیشتری با هم باشیم اما سرنوشت، ما را در مسیرهای متفاوتی قرار می‌دهد. من هرگز تمام چیزهایی که باعث شدید تجربه کنم، هر بازی، هر گلی که زدم را فراموش نمی‌کنم. با تو بزرگ شدم، آموختم، زندگی کردم و رویاپردازی کردم. شامل 7 سال جادویی، 12 جام و 115 گل بود که هیچکس از ما نخواهد گرفت، هرگز.

از شما به‌خاطر حمایت از من در شرایط سخت سپاسگزارم. از کسانی که در طول این سال‌ها مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم؛ از اولین تا آخرین نفر، از هواداران تا افرادی که در باشگاه کار می‌کنند، همه، مربیان و هم‌تیمی‌ها، کارمندان و مدیران. پوشیدن این پیراهن مهم همراه با بازوبند کاپیتانی یکی از بزرگترین افتخارات زندگی من بوده است که امیدوارم روزی آن را به فرزندان و نوه‌هایم نشان دهم. فردا آخرین بازی من با این پیراهن خواهد بود، تصورش سخت است، اما آخرین خداحافظی ما خواهد بود. کار آسانی نخواهد بود، اما من با لبخند و سر بالا وارد میدان می‌شوم و می‌دانم که همه چیز را برای تو داده‌ام."

در همین ارتباط حالا کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه یوونتوس یعنی جان لوئیجی بوفون که چند فصل را کنار دیبالا در پشت سر گذاشت به خداحافظی ستاره آرژانتینی واکنش نشان داده است. بوفون ضمن انتشار عکسی در کنار دیبالا در اینستاگرام خود نوشت: "ما هردو از یک رنگ دفاع کردیم. یک پیراهن پوشیده و یک هدبند روی سر داشتیم. خوشحالی و احساسات مشترک را بعد از پیروزی‌ها تجربه کردیم. پائولو در آینده برایت آرزوی موفقیت می‌کنم."

1713977

دیدگاه‌ها