کد خبر : 1824724 | 26 اردیبهشت 1401 ساعت 23:55 | 53K بازدید | 10 دیدگاه

تعویض دراماتیک کاپیتان یووه در دقیقه ۱۷ (عکس)

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس، امشب آخرین بازی خانگی خود را برای این تیم انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، جورجو کیه‌لینی امیدوار بود که با یک قهرمانی از یوونتوس خداحافظی کند اما بیانکونری در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا برابر اینتر شکست خورد تا کاپیتان بانوی پیر نتواند با خاطره‌ای خوش از این تیم جدا شود. 

کیه‌لینی بعد از شکست تلخ یوونتوس برابر اینتر در فینال کوپا ایتالیا رسماً اعلام کرد که در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد. او گفت: "دوشنبه آینده(اشاره به بازی امشب) در ورزشگاه یوونتوس از هواداران خداحافظی خواهم کرد و جای خودم را به جوان‌ها خواهم داد. هنوز نمی‌دانم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد و باید با خانواده‌ام صحبت کنم و همه جوانب را بسنجم. دوست داشتم با جام از یووه خداحافظی کنم ولی نشد. در هر صورت معتقدم هنوز در بالاترین سطح قرار دارم و از این بابت خوشحالم."

در همین راستا یوونتوس امشب در آخرین بازی خانگی فصل خود به مصاف لاتزیو رفته و در این دیدار یک اتفاق دراماتیک و جالب توجه رخ داده است. در دقیقه 17 بازی بود که کاپیتان یوونتوس به‌خاطر 17 سال حضور در این تیم تعویض شد تا به این شکل نمادین از هواداران یوونتوس خداحافظی کرده باشد. او بازوبند کاپیتانی را به پائولو دیبالا داد که او هم امشب در آخرین بازی خانگی یووه به میدان می‌رود و در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود. همچنین هواداران حاضر در استادیوم به‌شدت کیه‌لینی را مورد تشویق قرار دادند.

1714015
1714016
1714017
1714018

دیدگاه‌ها