کد خبر : 1824745 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 10:42 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

کیه‌لینی: می‌خواهم بازی در خارج از ایتالیا را تجربه کنم

جورجو کیه‌لینی، مدافع یوونتوس، شایعه مربوط به انتقالش به لیگ فوتبال آمریکا را تایید کرد.

کیه‌لینی: می‌خواهم بازی در خارج از ایتالیا را تجربه کنم

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی در بازی شب گذشته یوونتوس برابر لاتزیو که با تساوی 2-2 به پایان رسید از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی بیانکونری خداحافظی کرد. 
این آخرین بازی این کاپیتان قدیمی و موفق یووه در ترکیب این تیم بود و بسیاری از هواداران برای ادای احترام به او و تماشای آخری بازی این بازیکن به ورزشگاه آلیانز آمده بودند. 
کیه‌لینی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت گفت:« اولین بازی من برابر مسینا بود. این آغاز داستانی طولانی بود که من را به اینجا رساند. من با عشق و خوشحالی بسیار جدا می‌شوم چون این تصمیمی است که در طول چند ماه گرفتم و بحث چند هفته یا چند روز نیست.»

 

1714051


او درباره تصمیمش برای انتخاب زمان جدایی از یووه اظهار داشت:« همیشه گفتم که می‌خواهم در بالاترین سطح جدا شوم، این چیزی است که با زندگی حرفه‌ای من همخوانی دارد و به همین خواسته هم رسیدم. سال سختی برای یوونتوس بود اما من توانستم خودم را بار دیگر ثابت کنم و این به من انگیزه داد که کنار بکشم، پرواز بازیکنان جوان یووه را تماشا کرده و آنها را تشویق کنم.»
این مدافع ایتالیایی با اشاره به تاثیر عدم صعود ایتالیا به جام جهانی 2022 روی این تصمیم اضافه کرد:« مشخصا این موضوع باعث شد همه چیز سرعت بگیرد. برنامه من حضور در جام جهانی بود چون حس می‌کردم پس از قهرمانی در یورو، باید در قطر هم بازی کنم اما شرایط طوری که می‌خواستم پیش نرفت. حالا من یووه و تیم ملی ایتالیا را به بازیکنان جوان و با استعدادی می‌سپارم که آماده درخشش هستند.»
این بازیکن درباره تصمیمش برای آینده گفت:« هنوز چیزی نمی‌دانم و با تصمیم مهمی روبرو هستم. تجربه بازی در خارج از کشور باعث می‌شود که از نظر فرهنگی هم غنی شوید. حس می‌کنم به چنین تجربه‌ای و به رویارویی با فرهنگی متفاوت بیرون از یوونتوس نیاز دارم. به زودی با خانواده‌ام تصمیم خواهیم گرفت.»

دیدگاه‌ها