کد خبر : 1824799 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:50 | 13.8K بازدید | 2 دیدگاه

یزدی: نباختن، امتیاز ویژه تیم مجیدی است

داریوش یزدی با اشاره به 27 هفته نباختن استقلال گفت: تیمی که 27 هفته نباخته نشان می دهد که در تمرینات، روی آن کار شده است.

یزدی: نباختن، امتیاز ویژه تیم مجیدی است

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی فوتبال خود را در تیم های استقلال اهواز و استقلال تهران پشت سر گذاشت و در دوران مربیگری هم در چند مقطع به عنوان سرمربی و دستیار در استقلال اهواز و خوزستان حضور داشت. مربی سابق نفت مسجدسلیمان در مورد قهرمانی شاگردان مجیدی در لیگ برتر گفت: این قهرمانی را به مجموعه بزرگ باشگاه استقلال و هواداران خوب و دوست داشتنی اش که همیشه تیم خود را مورد حمایت قرار دادند تبریک می گویم. هواداران استقلال با وجود ناکامی در قهرمانی طی سال های اخیر همیشه پشت تیم خود بودند. با حمایت همین هواداران بود که تیم توانست قهرمان شود.

او با تمجید از عملکرد آبی پوشان در طول فصل ادامه داد: این تیم به لحاظ عملکردی، فوق العاده بود. تیمی که 27 هفته نباخته نشان می دهد که در تمرینات، روی آن کار شده است. این تیم از لحاظ تاکتیکی و مسائل روحی روانی به بلوغ کامل رسیده است.

این مربی خوزستانی با تاکید به تاثیر بالای نباختن در موفقیت استقلال افزود: در دستور کار استقلال نباختن است و این امتیاز ویژه ای به حساب می آید. همین برای شاگردان مجیدی توانست امتیاز کمک باشد و آنها را در صدر نگه دارد. آنها با روحیه بالایی که از عملکرد خوب در طول فصل نشات می گرفت در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کردند.

یزدی در پایان خاطرنشان کرد: نقش بزرگ مدیریت باشگاه و در راس آن مدیر باتجربه ای به نام سردار آجرلو هم تاثیر زیادی در موفقیت استقلال داشت. او توانست با درایت و آرامشی که به تیم تزریق کرد، حواشی را از مجموعه دور کند. در شرایطی که استقلال روزهای سختی داشت، همه ابعاد تحت کنترل قرار گرفتند و استقلال با این مدیریت و رهبری فنی فرهاد مجیدی و تلاش بازیکنان به یک قهرمانی شیرین دست یافت.

دیدگاه‌ها