کد خبر : 1824809 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 15:51 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره‌های لیورپول استراحت می‌کنند؟

10روز سرنوشت ساز؛ در انتظار برنامه کلوپ برای دیاز

لیورپول 10 روز کلیدی پیش روی خود دارد و پس از دو بازی پایانی لیگ برتر، باید به مصاف رئال در فینال لیگ قهرمانان برود. هر تصمیم یورگن کلوپ حیاتی خواهد بود.

10روز سرنوشت ساز؛ در انتظار برنامه کلوپ برای دیاز

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس دیاز، ستاره کلمبیایی لیورپول، بهترین روزهای فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. او که در انتقالات زمستانی از پورتو جذب لیورپول شد، در همین مدت کوتاه بسیار خوش درخشیده؛ هرچند بسیاری معتقدند که این بهترین لوئیز دیازی نیست که می‌شناسیم و لیورپول می‌تواند منتظر تماشای بهترین نسخه او در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو باشد.

1710696

 

‌دیاز در هر دو فینال اخیر لیورپول برابر چلسی در جام اتحادیه و جام حدفی از بهترین‌های تیمش بود و شانس این را دارد که فصل را با فتح 4 گانه تمام کند. اگر لیورپول در فینال لیگ قهرمانان بر رئال پیروز شود و نیز قرمزها هر دو بازی پایانی خود در لیگ برتر را پیروز شده و سیتی هم لغزش کند، این مهم میسر خواهد شد. به همین دلیل است که یورگن کلوپ بیش از حد ممکن باید مراقب ستاره‌های بزرگ تیمش از جمله لوئیس دیاز باشد. به‌نحوی که بتوانند حداقل در فینال لیگ قهرمانان 100 درصد آماده باشند.
 

1692746

 

تساوی سیتی در زمین وستهام به لیورپول در لیگ برتر جان دوباره‌ای بخشید. قرمزها امشب در زمین ساوتهمپتون به میدان خواهند رفت و در صورت پیروزی، همه چیز به هفته پایانی کشیده خواهد شد. هر 10 بازی هفته 38 لیگ برتر همزمان به انجام خواهد رسید(یک‌شنبه 19.30 به وقت تهران) و لیورپول میزبان وولوز است و سیتی هم میزبانی از استون ویلا را برعهده دارد. توقف سیتی و‌ پیروزی لیورپول، حکم به قهرمانی تیم کلوپ خواهد داد.

1695437

 

چشم انداز برای دیاز و دیگر هم تیمی‌هایش در فینال لیگ قهرمانان اما متفاوت است. اگر در لیگ برتر همه چیز به سیتی بستگی دارد، در لیگ قهرمانان موفقیت در دست خود لیورپول است و باید رئال مادرید بزرگ را شکست دهد. رئال از دو هفته پیش قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده و در سه بازی اخیر از ترکیب ذخیره‌هایش سود برده ولی لیورپول دو بازی سنگین و پرتنش در لیگ برتر را پیش رو خواهد داشت. 

یورگن کلوپ چه برنامه‌ای برای محافظت از ستاره‌هایی چون دیاز دارد؟ او امشب برابر ساوتهمپتون بازی خواهد کرد یا مرد آلمانی به وی استراحت خواهد داد. پس از تایید این خبر که صلاح و فن دایک به فینال لیگ قهرمانان خواهند رسید، باید دید کلوپ چه استراتژی‌ای برای دو بازی پیش رو در لیگ و سپس لیگ قهرمانان دارد. تصمیمات کلوپ در این یک هفته می‌تواند برای قرمزها حیاتی باشد.

دیدگاه‌ها