کد خبر : 1824817 | 27 اردیبهشت 1401 ساعت 16:25 | 52.1K بازدید | 4 دیدگاه

سورپرایز هوادار طارمی در سفارت (عکس)

هوادار نوجوان مهدی طارمی، امروز پیراهن امضا شده او را از دست سفیر ایران دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سفیر ایران در پرتغال با انتشار یک توئیت خبر از اهدای پیراهن مهدی طارمی به یک هوادار داد. این نوجوان که در جشن قهرمانی آبی‌ها قصد دیدن طارمی و گرفتن پیراهن او را داشت، با توجه به جو شلوغی که بود موفق به این کار نشده بود.

لورنس، نوجوان اهل لیسبون و هوادار سرسخت تیم پورتو و مهدی طارمی بود که در جشن قهرمانی این تیم به پورتو رفت تا طارمی را ببیند و پیراهن شماره ۹ او را درخواست کند اما موفق نشد. با توجه به رقابت دیرینه بین پورتو و اسپورتینگ لیسبون، این اقدام بسیار جالب توجه بود.

لورنس و پدربزرگش امروز به سفارت ایران در پرتغال دعوت شدند. آنها طی یک سورپرایز  ویژه پیراهن پورتو با امضای مهدی طارمی را از دست مرتضی دامن پاک جامی، سفیر ایران در پرتغال دریافت کردند.
1714181

مهدی طارمی با زدن ۲۰ گل و دادن ۱۲ پاس گل موثرترین بازیکن پورتو در راه رسیدن به قهرمانی بود، در دومین سال حضورش در پورتو شرایطی را تجربه کرد که متفاوت از سال‌های گذشته بود؛ او با پیشرفت خیره کننده‌اش نقش مهمی در کسب جام برای پورتو ایفا کرد. محبوبیت مهاجم ایرانی پورتو در این فصل به‌واسطه این درخشش به طرز چشم گیری افزایش یافت و هر هفته شاهد داستان‌های رمانتیک او با هواداران بودیم.

دیدگاه‌ها