کد خبر : 1824912 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 10:30 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا هوای جوان‌ها را دارند

نصیری: بالا بازی می‌کنیم، عجیب نیست گل می‌خوریم

مدافع مس رفسنجان می‌گوید کمک‌های محمد ربیعی باعث شده بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.

نصیری: بالا بازی می‌کنیم، عجیب نیست گل می‌خوریم

به گزارش "ورزش سه"، مجید نصیری مدافع جوان مس رفسنجان در مورد شکست تیمش مقابل گل‌گهر در دربی کرمان با وجود ارائه فوتبالی خوب به خبرنگار ما گفت: ضمن خسته نباشید به هم تیمی‌هایم باید بگویم که ما تمرینات خوبی را برای دیدار برابر گل‌گهر پشت سر گذاشتیم و آماده کسب ۳ امتیاز این دیدار بودیم اما فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد و من به تیم گل‌گهر تبریک می‌گویم.
او در مورد دومین میزبانی در ورزشگاه جدید با حضور تماشاگران اینگونه توضیح داد:این دومین دیداری بود که در ورزشگاه جدید با حضور هواداران خونگرم رفسنجانی برگزار کردیم، در حال حاضر شرایط فرق کرده و حس و حال خوبی را در بازی‌های خانگی شاهد هستیم.
مدافع جوان مس در مورد آمار گل‌های زده و خورده تیمش ادامه داد: خوشبختانه در طول فصل تا به این هفته ۳۶ گل به ثمر رسانده‌ایم و در نقطه مقابل به دلیل این که به اصطلاح بالا و هجومی بازی می‌کنیم طبیعی است که ۲۶ گل دریافت کرده باشیم اما تمام تلاشمان را برای بهبود این آمار انجام خواهیم داد.
نصیری در مورد عملکرد بی‌حاشیه و خوب خود در فصل جدید اضافه کرد: امسال خدا را شکر یکی از بهترین فصل‌های فوتبال خودم را سپری کردم و شرایط بسیار خوبی دارم، توانستم با اعتماد و تکیه بر توانایی کادرفنی علی الخصوص آقای ربیعی خودم را اثبات کنم.
مدافع جوان رفسنجانی‌ها در مورد تجربه شاگردی ربیعی ادامه داد:کار کردن با آقای ربیعی بسیار لذت بخش است و من به عنوان یک بازیکن جوان تجربه‌های بسیاری را در کنار ایشان کسب کردم، کادرفنی و آقای ربیعی در فصل جاری خیلی به من کمک کردند.
نصیری در مورد بازیکنان کناری خود در تیم و این که کار کردن با کدام یک از آن‌ها راحت‌تر است افزود: در تیم ما بازیکنان همگی رفیق هستند و صمیمیت بین مجموعه آن قدر بالا است که من نمی‌توانم از شخص خاصی اسم ببرم، همچنین بازیکنان بزرگتر و باتجربه هوای بازیکنان جوان را دارند و به آن‌ها کمک بسیاری می‌کنند. 
واکنش نصیری در پاسخ به احتمال پس گرفتن جایگاه چهارم جدول از گل‌گهر این گونه بود: مجموعه تیم تمام تلاش خود را تا روز پایانی انجام خواهند داد و به دنبال کسب بهترین نتیجه و رتبه ممکن در جدول هستیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته و دست پر فصل را به پایان برسانیم.
مدافع میانی مس در پایان ضمن تمجید از صنعت نفت ابراز امیدواری کرد از دیدار سخت این هفته در آبادان برابر شاگردان منصوریان دست پر خارج شوند.

دیدگاه‌ها