کد خبر : 1824975 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 14:37 | 21.9K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش:

الخلیفی و پرز در منگنه؛ هیچکس از امباپه خبر ندارد!

کیلیان امباپه سخت ترین روزهای زندگی خود را پشت سر می گذارد و باید بین رئال و پی اس جی در نهایت یکی را انتخاب کند. در حال حاضر فقط نزدیکان بازیکن از تصمیم نهایی او مطلعند.

الخلیفی و پرز در منگنه؛ هیچکس از امباپه خبر ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. ستاره فرانسوی شنبه پیش رو آخرین بازی فصل برابر متز را برگزار خواهد کرد و بسیاری منتظر هستند تا او تصمیم نهایی خود در مورد پیوستن به رئال یا تمدید با پی اس جی را اعلام کند. او در مراسم سالانه بهترین های فوتبال فرانسه خبر داد که تصمیم نهایی خود را گرفته و به زودی آن را به اطلاع همه خواهد رساند. گفته می شد او سه شنبه(دیروز) به باشگاه پی اس جی اعلام خواهد کرد که قصد دارد راهی رئال شود ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد و پس از دریافت آخرین پیشنهاد باشگاه پاریسی ترجیح داد تا زمان بیشتری را فکر کند و احتمالا پس از بازی با متز شفاف سازی خواهد کرد.

1714383

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، مدیران باشگاه رئال تا ماه گذشته 100 درصد از جذب امباپه اطمینان داشتند ولی با اتفاقات دو سه روز اخیر، حالا این احتمال کاهش پیدا کرده است. در حال حاضر نه ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی و نه فلورنتینو پرز، رئیس رئال از تصمیم نهایی امباپه اطلاعی ندارند و خود بازیکن است که خبر را به شکل اختصاصی و در چند روز آینده اطلاع رسانی خواهد کرد. ال چیرینگیتو خبر از فشار همه جانبه قطری ها روی امباپه برای تمدید داده و اینکه ستاره فرانسوی پرتنش ترین روزهای زندگی خود را پشت سر می گذارد. تمایل او بازی برای رئال است اما مشخص نیست که تا چه اندازه تاب و توان تحمل فشار از سوی قطر و پاریس را دارد.

1714382

 

نکته جالب دیگر اینکه تمامی تصاویر امباپه از وبسایت پی اس جی و نیز فروشگاه های رسمی باشگاه حذف شده است. دیگر نمی توان پیراهن او را از فروشگاه اینترنتی باشگاه نیز خریداری کرد. روز گذشته وزیر ورزش مدنظر ماکرون(رئیس جمهور فرانسه) برای کابینه جدید خود توئیت کرد که امباپه در پاریس خواهد ماند که با واکنش منفی یک ورزشی نویس فرانسوی روبرو شد. لایک مادر امباپه به توئیت این ورزشی نویس نیز بازتاب زیادی در رسانه ها داشت تا مشخص شود امباپه فعلا به رئال نزدیک تر از پی اس جی است. اکنون باید دید او تا روز شنبه چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها