کد خبر : 1825036 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 20:28 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دختران والیبالیست در جایگاه ویژه آزادی(عکس)

الساندرا کمپدلی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان نظاره گر برد پیکان برابر نماینده عراق در جام باشگاه‌های آسیا بود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که تماشاگران بانو در جام باشگاه‌های آسیا مجوز حضور در سالن 12 هزار نفری را به‌دست نیاوردند و فقط تعداد محدودی از کارمندان فدراسیون، داوران و اعضای تیم‌های ملی بانوان در جایگاه مخصوص زنان حضور دارند، امروز الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران هم در سالن رویت شد. 
این سرمربی ایتالیایی که چند ماهی است هدایت دختران والیبالیست ایرانی را برعهده گرفته و این روزها تیمش را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می‌کند، از نزدیک نظاره گر نمایش ستاره‌های والیبال پیکان برابر تیم نه‌چندان شاخص اربیل عراق بود. 
در روزهای گذشته اعضای تیم‌های ملی زنان در رده‌های سنی مختلف هم نظاره گر مسابقات باشگاه‌های آسیا بوده‌اند و به نظر می‌رسد این روند در روزهای آینده هم ادامه دار باشد.
احتمالا کمپدلی یکی از تماشاگران ویژه فینال احتمالی و جذاب بین دو تیم ایرانی یعنی شهداب و پیکان هم خواهد بود؛ روزی که به نظر می‌رسد سالن آزادی بیش از همه روزهای یک هفته اخیر به خودش تماشاگر ببیند. 
عکس: امیرحسین خیرخواه

1714480

دیدگاه‌ها