کد خبر : 1825058 | 28 اردیبهشت 1401 ساعت 22:38 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

مسئولان کمک کنند داورزنی نرود

مهدوی: نه در تیم ملی هستم، نه نفعی می‌برم

کاپیتان تیم مقاومت شهداب یزد گفت: گاز جنوب بهترین بازی‌اش را امروز انجام داد و هرچه در توان داشت، گذاشت.

مهدوی: نه در تیم ملی هستم، نه نفعی می‌برم

به گزارش ورزش سه، مهدی مهدوی در نشست خبری پس از بازی تیم شهداب و گاز جنوب اظهار کرد: در مرحله حذفی بودیم و مهم بود که پیروز این رقابت باشیم. عراق بهترین بازی‌اش را امروز انجام داد و هرچه در توان داشت، گذاشت. ما هم می‌خواستیم به ترکیب نهایی برسیم تا برای فینال بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر این که بازی خوبی داشتند، عنوان کرد: در قسمت‌هایی که باید بازی را به‌دست می‌گرفتیم توانستیم به‌خوبی عمل کنیم. امیدوارم در مسابقات آتی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهدوی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا آسیب‌دیدگی دارد، گفت: خیر، استراحت‌ها و ویدیوچک‌های دائم که ما در آن‌ها مشغول رفت و آمد هستیم باعث می‌شود بدنمان سرد شود اما آسیب دیدگی ندارم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون تغییر ریاست فدراسیون والیبال مطرح می‌شود، اظهار کرد: من نه در تیم ملی هستم و نه می‌خواهم به این تیم بروم. این حرف‌ها هم نفعی برای من ندارد اما معتقدم در این برهه چنین تغییری خوب نیست. امیدوارم وزارت ورزش و نهاد ریاست جمهوری و نهادهای مربوطه کمک کنند که این اتفاق رخ ندهد. تجربه داورزنی توانسته سطح والیبال را به حدی برساند که چنین ستاره‌هایی با فراغ بال به این مسابقات بیایند و چنین مسابقاتی در کشور برگزار شود. درست است که باشگاه‌ها هم در این زمینه تلاش کردند اما در واقع این اتفاقات مثبت حاصل تلاش‌های آقای داورزنی در طول سال‌ها برای والیبال و باشگاه‌هاست. امیدوارم مسئولان کمک کنند که این اتفاق رخ ندهد.

دیدگاه‌ها