کد خبر : 1825099 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:08 | 11.1K بازدید | 1 دیدگاه

کاپلو: یوونتوس نگذاشت کیه‌لینی به تیم من بیاید

فابیو کاپلو، سرمربی سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که جورجو کیه‌لینی در آستانه پیوستن به رم بوده است.

کاپلو: یوونتوس نگذاشت کیه‌لینی به تیم من بیاید

به گزارش "ورزش سه"، کیه‌لینی این هفته و در جریان دیدار یوونتوس و لاتزیو از هواداران این تیم خداحافظی کرد و برای آخرین بار در ورزشگاه آلیانز به میدان رفت. 
این مدافع ایتالیایی 17 سال پیراهن این تیم را به تن داشت و در طول این مدت قهرمانی‌ها و پیروزی‌های مهم و ارزشمندی را به همراه این تیم به دست آورد. 
او تصمیم گرفته که پس از سال‌ها حضور در یوونتوس این تیم را ترک کرده و به احتمال زیاد برای ادامه فوتبالش راهی لیگ آمریکا شود، هرچند این موضوع هنوز به صورت رسمی از سوی این بازیکن به تایید نرسیده است. 
کاپلو پیش از این در فصل 06-2005 هدایت یووه را برعهده داشته و با این بازیکن همکاری کرده است اما به نظر می‌رسد که این فرصت برای او کافی نبوده و قصد داشته زودتر از این با او کار کند. 

 

1689933


این سرمربی سابق یوونتوس و رم در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« کیه‌لینی باید در زمان حضور من روی نیمکت رم به این تیم می‌آمد. او در یک بازی دوستانه به همراه تیم لیوورنو با رم بازی کرد. من برای تماشای او رفتم و تصمیم گرفتم که او را برای رم جذب کنم اما لوچانو موجی، مدیر ورزشی یووه، خیلی سریع‌تر از ما بود و او را به یوونتوس برد.»
این در حالی است که کیه‌لینی در سطح جوانان مدتی پیراهن رم را نیز به تن کرد اما دوران حرفه‌ای خود را به طور رسمی در سال 2000 با لیوورنو آغاز کرد. 
رم در فصل 04-2003 به صورت رسمی برای جذب این بازیکن اقدام کرد اما لیوورنو قراردادی را با یوونتوس امضا کرده بود که باعث شد دست جالوروسی از جذب این مدافع ایتالیایی کوتاه بماند.

دیدگاه‌ها