کد خبر : 1825102 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 11:42 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

الهامی مثل برادر با شاگردانش رفتار می‌کرد؛

حردانی: حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنم

صابر حردانی می‌گوید سرمربی سابق نساجی پس از بازی با مس با بازیکنان خداحافظی کرده و بدون هیچ صحبتی رختکن را ترک کرده است.

حردانی: حاشیه‌سازان را به خدا واگذار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، صابر حردانی پس از برد نساجی مقابل هوادار در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خدا را شکر توانستیم امروز بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم.

او در واکنش به اینکه همان‌طور که دوست داشت هم او و هم برادرش در استقلال جام به‌دست آوردند عنوان کرد: خدا را شکر صالح توانست جام بیاورد و من هم جام آوردم. انشاالله فصل را با موفقیت تمام کنیم.

حردانی همچنین در خصوص بازی سوپرجام برابر استقلال گفت: زود است راجع به این مسئله صحبت کنیم.

حردانی سپس در خصوص شایعاتی که درباره او و ساکت الهامی مطرح می‌شد گفت: کسانی که این حواشی را درست کردند هیچ‌وقت نمی‌بخشم و به خدا می‌سپارم. انشاالله که خدا جواب‌شان را بدهد. چنین چیزی واقعا پیش نیامده و نمی‌دانم این حاشیه را از کجا درآوردند. وقتی یک حاشیه می‌سازند باید به این هم فکر کنند که خدا خیلی بزرگ است و به‌زودی جواب‌شان را می‌دهد.

وی افزود: خودم از اینکه من را وارد این ماجرایی کردند واقعا ناراحتم. اصلا چنین اتفاقی نیفتاد و نمی‌دانم از کجا درآوردند. بازی با مس آقای الهامی خداحافظی کرد و رفت و هیچ صحبتی با بازیکنان نکرد. اینکه دو روز بعد این حرف‌ها مطرح شد واقعا عجیب بود. واقعا آنها را نمی‌بخشم و به خدا می‌سپارم.

حردانی در پایان درباره ارتباط خوب الهامی با بازیکنان نساجی گفت: من فقط دو ماه شاگرد آقای الهامی بودم اما در این دو ماه تولد هر کسی بود به او هدیه می‌داد و مثل برادر با شاگردانش رفتار می‌کرد و به کسی توهین نمی‌کرد. نمی‌دانم این حرف را از کجا درآودند. اینکه درباره یک مربی با این سن و سال این حرف‌ها را بزنند خیلی زشت است. از اینکه من را وارد این ماجرا کردند خیلی ناراحتم وگرنه حاشیه برای هر فوتبالیستی به‌وجود می‌آید. به خدا واگذارشان می‌کنم و انشاالله خدا جواب‌شان را بدهد. نباید این‌طور با آبروی کسی بازی کرد.

دیدگاه‌ها