کد خبر : 1825115 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 12:44 | 19K بازدید | 13 دیدگاه

خشم رسانه‌های آلمانی از لوا؛ درباره او اغراق شده!

تصمیم روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، برای جدایی از بایرن به مذاق رسانه‌های آلمانی خوش نیامده است.

خشم رسانه‌های آلمانی از لوا؛ درباره او اغراق شده!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لواندوفسکی با بایرن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم نهایی خودش را برای جدایی از این تیم گرفته است. 
پذیرش جدایی این مهاجم از بایرن برای هواداران فوتبال آلمان آسان نیست، چرا که او یکی از ستاره‌های درخشان بوندس‌لیگا در سال‌های اخیر بوده و افتخارات بسیاری را به‌دست آورده است. 
او موفق شده هفت فصل متوالی در این لیگ حداقل 40 گل به ثمر برساند و 10 رکورد در بوندس‌لیگا را به نام خودش ثبت کند تا قدرت خودش را در بایرن به‌نمایش گذاشته باشد. 
همین موضوع باعث شده که تصمیم لوا برای جدایی از بایرن و ترک بوندس‌لیگا به هیچ‌وجه به مذاق بعضی از رسانه‌های آلمانی خوش نیاید و آنها نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و به‌نوعی دستاوردهای این بازیکن را زیر سوال ببرند. 

 

1713260


در پادکستی که چند روز قبل از سوی نشریه Die Zeit منتشر شده انتقادهایی از عملکرد این بازیکن صورت گرفته است. آنها در این پادکست با تحلیل دوران حضور لواندوفسکی پیام‌هایی را برای این بازیکن ارسال کرده‌اند تا خشم خودشان را از تصمیم او ابراز کنند. 
این نشریه مدعی شده که لواندوفسکی بازیکنی است که بیش از حد از او تعریف شده و بسیاری در تمجید از او اغراق کرده‌اند. آنها معتقد هستند که او از تسلط بایرن سود برده و این نشانی از ضعف بوندس‌لیگا است، چرا که قرار گرفتن در نوک خط حمله بایرن رویای هر بازیکنی است. 
آنها همچنین به عملکرد این بازیکن در دیدارهای بزرگ برای بایرن انتقاد کرده و به این موضوع اشاره کردند که لوا در دیدارهای بزرگ و سرنوشت‌ساز به‌ندرت در ترکیب این تیم درخشیده و گل‌های خاصی را به ثمر نرسانده است.

دیدگاه‌ها