کد خبر : 1825119 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 23:00 | 33K بازدید | 5 دیدگاه

ژاوی، مرد اول بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی!

اسپورت مدعی شد ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا خودش به شکل مستقیم در نقل و انتقالات باشگاه مشارکت داشته است.

ژاوی، مرد اول بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازگشت ژاوی به بارسلونا این تیم با تحول قابل توجهی مواجه شد. اگر چه آنها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و در لیگ اروپا نیز با شکست برابر آینتراخت فرانکفورت از دور رقابت ها کنار رفتند اما نمایش های درخشان بلوگرانا از جمله پیروزی چهار گله در سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید و نهایتاً کسب عنوان نایب قهرمانی در پایان فصل و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شروع کار ژاوی در این تیم قابل قبول بوده است.

با این حال بسیاری معتقد هستند که ژاوی را باید از فصل دوم حضورش در بارسلونا مورد قضاوت قرار داد. تیم کاتالانی در نقل و انتقالات زمستانی چند بازیکن خوب را به خدمت گرفت اما به نظر می‌رسد که در تابستان امسال روزهای بسیار شلوغ‌تری در انتظار بلوگرانا خواهد بود. مدیران بارسا و ژاوی به دنبال این هستند که تا جای ممکن این تیم را تقویت کنند تا همانطور که خوان لاپورتا وعده می دهد بارسلونا بتواند فصل آینده در تمام رقابت ها در قامت یک مدعی ظاهر شود.

1705908

باشگاه بارسلونا به شکل جدی نقل و انتقالات خود را پیگیری می‌کند و به نظر می‌رسد که سرمربی این تیم یعنی ژاوی خودش مسئولیت اصلی را در این زمینه بر عهده گرفته است. بر اساس گزارشی که اسپورت کاتالونیا منتشر کرده ژاوی در مذاکرات نقل و انتقالات بارسلونا بسیار مشارکت داشته است. او شخصا با هالند ملاقات کرد و با لواندوفسکی، گایا، مارکوس آلونسو، کارلوس سولر و سزار آسپلیکوئتا تماس گرفت. در حال حاضر، هیچ بازیکنی مستقیماً پروژه او را رد نکرده است. این نشان می‌دهد که ژاوی تا چه میزان برای موفقیت بارسا در رقابت های فصل آینده انگیزه دارد و می‌خواهد هر طور که شده دوباره این تیم را به عنوان یک مدعی در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر کند.

دیدگاه‌ها