کد خبر : 1825205 | 29 اردیبهشت 1401 ساعت 22:49 | 44.4K بازدید | 8 دیدگاه

پاکدل و مسلمی‌پور قربانیان جنجال تبریز

بیست دقیقه پیش از اینکه دیدار تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام باقی بماند، یک توقف چند دقیقه‌ای سبب اخراج دو بازیکن در این بازی عجیب شد.

پاکدل و مسلمی‌پور قربانیان جنجال تبریز

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت‌ها هواداران تبریزی در یک دیدار مهم فرصت حضور در استادیوم را پیدا کرده بودند؛ فرصتی که البته نتوانستند به شکل خوبی از آن استفاده کنند و دیدار تراکتور برابر پرسپولیس با حواشی تلخی همراه شد.
اولین جنجال بازی در دقیقه 30 اتفاق افتاد که مهدی ترابی برای زدن یک ضربه کرنر رفت و با اشیایی که هواداران تراکتور به زمین پرتاب کردند، بازی برای دقایقی متوقف شد. این اتفاق 5 دقیقه پس از شروع نیمه دوم در جو ملتهب ورزشگاه یادگار امام تکرار شد و اینبار امید عالیشاه هدف پرتاب‌ اشیای متفاوت توسط هواداران تراکتور شد تا با واکنشی که این بازیکن از خود نشان داد، شاهد یک جنجال چند دقیقه‌ای دیگر باشیم.

1714805

در این صحنه امید عالیشاه به تلافی چند تکه از اشیایی که طرفداران تراکتور به زمین پرتاب کرده بودند را با عصبانیت به سوی آنها برگرداند تا با واکنش مهدی کیانی و برخی دیگر از بازیکنان این تیم روبرو شود و درگیری میان بازیکنان دو تیم از همینجا آغاز شد؛ درگیری‌ای که چند ثانیه بعد با محوریت حامد پاکدل و محمد مسلمی‌پور مهاجم پرسپولیس و مدافع تراکتور همراه شد و داور مسابقه پس از آرام شدن درگیری بازیکنان این دو را فراخواند و کارت قرمز را مقابل دیدگانشان قرار داد.
البته که درگیری‌های ایجاد شده در ورزشگاه یادگام امام را نمی‌توان خیلی به بازیکنان دو تیم ارتباط داد ولی فضای تند روی سکوها به بازیکنان هم منتقل شد تا پس از یکی دو دقیقه درگیری این حامد پاکدل و محمد مسلمی‌پور باشند که قربانی فضای حاکم می‌شوند؛ فضایی که سبب شد هر دو بازیکن و به ویژه مسلمی‌پور با بهت با کارت قرمزی که گرفتند کنار بیاید و مدافع جوان تراکتور با اشک زمین مسابقه را ترک کرد.

1714804

البته درگیری‌ها بار دیگر با شروع دقیقه 70 مسابقه ادامه پیدا کرد و درنهایت منجر به نیمه تمام ماندن این مسابقه در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و یکم شد.

دیدگاه‌ها