کد خبر : 1825277 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 01:36 | 56.3K بازدید | 2 دیدگاه

استقلال بدون گلر ذخیره در دوهفته آخر لیگ!

استقلال در دو بازی آخر لیگ برتر دروازه بان ذخیره نخواهد داشت.

استقلال بدون گلر ذخیره در دوهفته آخر لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، در لیست اعلام شده از سوی مهدی مهدوی کیا برای اردوی پیش روی تیم ملی امید، نام دو دروازه بان استقلال به چشم می خورد. علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر دو دروازه بان جوان و زیر 23 استقلال در بین 3 دروازه بان دعوت شده به تیم ملی هستند.
از این رو نگرانی های زیادی درباره کمبود دروازه بان استقلال وجود داشت که حالا ادامه دار خواهد شد.
امشب فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک اعلام کرد طبق توافقی که با مهدی مهدوی کیا داشته، بازیکنانش را از فردا در اختیار تیم امید قرار می دهد و از این رو دو دروازه بان آبی ها نیز باید به تیم امید بروند.
آبی ها در فصل جاری سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی و سینا سعیدی فر را به عنوان دروازه بان در اختیار داشتند که حالا با جدایی رضایی و سعیدی فر از اردوی استقلال این تیم عملا گلر ذخیره در دو بازی پایانی مسابقات نخواهد داشت.
البته قطعا فرهاد مجیدی اجازه نمی دهد تیمش بدون دروازه بان ذخیره وارد مسابقات دو هفته پایانی شود. احتمالا شاهد آن خواهیم بود که در دو بازی آخر لیگ استقلال از یکی از دروازه بان های تیم های امید یا جوانان یک نفر را در لیست خود قرار بدهد تا در صورتی که برای حسینی مشکلی پیش بیاید، تیم بدون دروازه بان باقی نماند.

دیدگاه‌ها