کد خبر : 1825303 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 12:03 | 30.5K بازدید | 7 دیدگاه

نباید اجازه برگزاری مسابقه را می‌دادند

محمدی: دو نفر می‌خواستند گل‌محمدی را بزنند

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید جنجال‌های تبریز از زمانی که کادرفنی پرسپولیس برای چک کردن چمن وارد زمین شدند آغاز شده بود.

محمدی: دو نفر می‌خواستند گل‌محمدی را بزنند

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر میهمان تراکتور بود اما این بازی به دلیل تنش روی سکوها و پرتاب اشیا به داخل زمین نیمه تمام ماند.

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس امروز در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه "ورزشگاه" به اتفاقات رخ داده در استادیوم یادگار امام واکنش نشان داد و گفت با اتفاقاتی که رخ داده بود ناظر مسابقه نباید از ابتدا اجازه برگزاری بازی را می‌داد.

* ناظر چرا اجازه برگزاری داد؟
من صحبت هایم را با یک سوال شروع می‌کنم. وقتی ما به عنوان میهمان به جایی می‌رویم، میهمان یعنی چه؟ یعنی اینکه در استادیوم کلی الفاظ رکیک بشنویم و در آن وضعیت سنگ پراکنی شود و اذیت بشویم؟ متاسفانه این اتفاقات بخاطر عدم درایت دوستان رقم خورد، براساس دستورالعمل ستاد کرونا مبنی بر اینکه کلا سی درصد ورزشگاه باید بلیت فروشی می‌شده، ناظر بازی چرا اجازه داد که این بازی برگزار شود؟ این اتفاقات که در حین بازی نبود، از قبل بازی بوده است. درنهایت هم متاسفانه به جایی رسید که داور مجبور شد بازی را قطع کند.

* این همه سنگ چطور وارد استادیوم شده بود

کسب مقام و بردن و سه امتیاز به چه قیمتی؟ به قیمت جان یک سری جوان؟ خدایی نکرده اگر یکی از آن سنگ‌ها به سر و چشم کسی می‌خورد چه کسی پاسخگو بود؟ مگر دوستان یگان ویژه بازدید بدنی ندارند؟ آن حجم از سنگ چگونه به استادیوم آمده بود؟ اینکه سنگ به بازیکن ما بخورد یا تراکتور فرقی نمی‌کند؛ مگر سرمربی محترم تراکتور نرفتند که جو را آرام کنند؟

* اتفاقات از زمان چک کردن زمین آغاز شد

از قبل اینکه بازی شروع شود آقای گل‌محمدی مثل همیشه با کادرشان برای چک کردن زمین می‌روند؛ این اتفاقات از همان جا رقم خورده است. به نظر من دوستان نباید اجازه برگزاری مسابقه را می‌دادند. چرا دستورالعمل می‌دهند و جلسه می‌گذارند؟ شب قبل از بازی مدیر‌ محترم تیم ما جناب پیروانی تاکید کرده که اجازه دارید سی درصد استادیوم را بلیت فروشی کنید. اگر نتوانستند جلو ورود تماشاگران را بگیرند نباید بازی را برگزار می‌کردند. وقتی ما میهمان هستیم آنها مسئول هستند که امنیت و سلامت بازی را عهده دار باشند.

 

ویدئو: 252076

 

* باشگاه تراکتور قصد فرافکنی دارد

متاسفانه باشگاه تراکتور دیشب بیانیه‌ای داد که با توجه به اسناد و شواهد موجود فقط قصد فرافکنی داشتند؛ چون علنا مشخص است که چه اتفای رخ داده است. داور بازی قطعا در گزارشش می‌آورد که دیروز چه اتفاقی افتاده که چندین بار بازی متوقف می‌شود و بعد از آن هم امکان برگزاری بازی نیست. مشکل ما اصلا با مردم شریف تبریز و آذربایجان نیست. ما به حدی آنجا هوادار داریم که بازی‌مان با سپاهان را هم می‌خواستیم به آنجا ببریم؛ ما در تبریز هواداران خوب و خونگرمی داریم که علاقمند بودیم بازی آنجا برگزار شود اما وقتی این اتفاقات می‌افتد یک چیزهایی از دست ما خارج است.

* یگان ویژه برای سی درصد هوادار آماده بود

برای من هم سوال است چرا این اتفاقات در استادیومی که ما خودمان علاقمند بودیم بازی سپاهان را میزبانی کنیم رخ می‌دهد؛ شما قطعا جایی را به عنوان میزبان مشخص می‌کنی که هوادار بتواند بیاید و حمایت کند و زمین و امکانات خوب دارد. این برای باشگاه ما علامت سوال است که چرا این اتفاق می‌افتد و چرا ناظر بازی اجازه می‌دهد؟ مجددا تاکید می‌کنم وقتی این‌ حجم از تماشاچی می‌آید از کنترل خارج است؛ قطعا مسئولان یگان ویژه خودشان را برای سی درصد استادیوم آماده کرده بودند اما تقریبا صد در صد استادیوم پر بود.

* کمیته انضباطی سریعا رسیدگی کند

ما از آن دو نفری که از روی فنس برای زدن یحیی آویزان شدند شکایت کردیم و از تیم تراکتور هم شکایت کردیم. از کمیته محترم انضباطی خواهش می‌کنیم که هرچه سریع‌تر به این قضیه رسیدگی کند و خدایی نکرده مرور زمان شامل حالش نشود چون اتفاقی است که در مجامع بین‌المللی هم برای ما خوب نیست.

* عالیشاه سنگ را از خانه‌شان نیاورده بود

امید عالیشاه سنگ را از خانه‌شان که نیاورده بود. رامین برای کرنر رفت همین شد، ترابی رفت همین شد، امید عالیشاه برای کرنر رفت همین شد. بالاخره او هم جوان است و سنگ را برداشته و از زمین به بیرون پرتاب کرده است؛ به سمت کسی پرت نکرده است. فاصله زمین تا تماشاچی ها بسیار زیاد است و اینطور نیست که امید خدایی نکرده سنگ را به سمت تماشاچی ها پرتاب کرده باشد. سوال من این است چرا این سنگ ها وارد استادیوم شده‌اند؟ یکی باید پاسخگو باشد. چرا این حجم از تماشاچی به استادیوم آمده است؟ وقتی امکان برگزاری بازی نبوده چرا ناظر بازی اجازه برگزاری داده است؟

دیدگاه‌ها