کد خبر : 1825345 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:05 | 11.6K بازدید | 6 دیدگاه

ایثار سرآسیایی ارزشمند است؛

قلعه‌نویی: می‌توانستیم جایگاه قابل قبول‌تری داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان معتقد است اگر تیمش با کسر هفت امتیاز روبه‌رو نمی‌شد، می‌توانست شرایط بسیار بهتری داشته باشد.

قلعه‌نویی: می‌توانستیم جایگاه قابل قبول‌تری داشته باشیم

به گزارش "ورزش‌سه"، گل گهر سیرجان شب گذشته بار دیگر توانست به روند رو به رشد خود ادامه بدهد و در روزی که فولاد و مس رفسنجان نیز مقابل حریفانشان به برتری دست یافتند، شاگردان امیر قلعه‌نویی هم غفلت نکردند و با کسب سه امتیاز حساس مقابل نفت مسجد سلیمان همچنان رتبه چهارم جدول را در فاصله دو هفته مانده تا پایان مسابقات به نام خودشان زدند. 
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگویی کوتاه با "ورزش سه"، در مورد پیروزی مقابل شاگردان مهاجری این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: «بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته دیدار دشواری برای ما بود، ولی با وجود اینکه خیلی از نفرات‌مان مثل آرمین سهرابیان، امین پورعلی، محمد خانزاده، حسین نخودکار،  شایان مصلح و میلاد ذکی‌پور را نداشتیم، با این حال نشان دادیم یک تیم به معنای واقعی هستیم و حتی می‌توانستیم این بازی را با بیش از دو گل برنده شویم.
بخش بعدی صحبت‌های امیر قلعه نویی درباره حفظ رتبه چهارم جدول رده بندی بود و در این‌باره با اشاره به کسر هفت امتیاز از تیمش اضافه کرد:« الان جایگاهمان در جدول  رده‌بندی تثبیت شده است، اما اگر بی‌عدالتی رخ نمی‌داد و آن هفت امتیاز کسر نمی‌شد و از نظر روحی ضربه نمی‎‌خوردیم، الان می‌توانستیم جایگاه خیلی قابل‌قبول‌تری داشته باشیم.» 
سرمربی گل‌گهر در ادامه در واکنش به سوالی درباره شرایط انتهای جدول رده‌بندی مسابقات و اینکه سه تیم همچنان رقابت‌ فشرده‌ای برای نیفتادن دارند، با تمجید از مجتبی سرآسیایی دستیار سابقش بیان کرد:« باید نکته‌ای را در مورد آقای سرآسیایی بگویم که واقعا ایثار کرد و در آن وضعیت به تیم فجرسپاسی رفت تا به این تیم کمک کند. الان آنها روی نوار بدشانسی هستند که امیدوارم این بدشانسی از آنها دور شود. مجتبی سرآسیایی مربی بسیار خوب و توانمندی است که همین ایثار او بسیار ارزشمند است و باید ارزش‌گذاری شود.»

دیدگاه‌ها