کد خبر : 1825348 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 17:15 | 18K بازدید | 4 دیدگاه

پس از هفت فصل

فردا آخرین بازی؛ خداحافظی دی‌ماریا با پاریس

فردا برابر متز، آنخل دی‌ماریا آخرین بازی خود با پیراهن پی‌اس‌جی را انجام خواهد داد.

فردا آخرین بازی؛ خداحافظی دی‌ماریا با پاریس

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنخل دی ماریا در پایان فصل با باشگاه پاری‌سن ژرمن تمام می‌شود و به نظر می‌رسد این باشگاه فرانسوی تمایلی به فعال کردن بند تمدید یک‌ساله ندارد و این بازیکن بعد از هفت سال در مسیر جدایی قرار گرفته است.

خود دی ماریا اخیرا در مصاحبه‌ای مدعی شد در مورد آینده‌اش در پاریس مطمئن نیست، اما بدون توجه به این موضوع نیز قصد دارد حداقل یک فصل دیگر در اروپا بماند و بعد راهی لیگ آرژانتین شود.

1597972
 

طبق ادعای گل فرانسه و اسکای اسپورتس ایتالیا، دی ماریا و باشگاه یوونتوس بر سر قراردادی یک‌ساله با بند تمدید تا 2024 به توافق اولیه رسیدند و تنها جزئیاتی باقی‌مانده تا قرارداد رسمی بسته شود. اتفاقی که به نظر می‌رسد طی روزهای پیش رو رخ خواهد داد. دی ماریا خوشبین بود پی‌اس‌جی بند تمدید او را فعال کند ولی این‌طور نشد. ستاره آرژانتینی برای اینکه در جام جهانی آماده باشد، ترجیح داد یک فصل دیگر نیز در فوتبال اروپا بماند و یوونتوس را بهترین مقصد برای خود انتخاب کرده است.

1715041

 

او امروز با انتشار تصویری از خود، کنار هم‌تیمی‌هایش در کمپ پی‌اس‌جی، خداحافظی‌اش را تایید کرد. دی ماریا فردا برابر متز آخرین بازی خود برای پاریس را انجام خواهد داد و پس از هفت سال از این باشگاه خواهد رفت.

دیدگاه‌ها