کد خبر : 1825359 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 18:27 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

آغاز تلاش‌های توتی؛ دیبالا را به رم می‌برم

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم، امیدوار است که پائولو دیبالا را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند.

آغاز تلاش‌های توتی؛ دیبالا را به رم می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد؛ باشگاه تورینی و این بازیکن تصمیمی برای ادامه همکاری نداشتند. 
همین موضوع باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های ایتالیایی و البته لیگ برتری در حال بررسی شرایط او باشند تا پیشنهادی برای جذب این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه کنند. 
پیش از این گفته می‌شود که این مهاجم آرژانتینی به احتمال زیاد به اینتر منتقل خواهد شد اما حالا به نظر می‌رسد که باشگاه رم به‌صورت جدی قصد ورود به رقابت برای جذب او را دارد. 

 

1714053


توتی در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا درباره احتمال حضور این بازیکن در رم اظهار داشت:« تلاش خواهیم کرد که او را به رم بیاوریم. من روز دوشنبه با او دیدار خواهم کرد و امیدوارم که بتوانم او را متقاعد کنم. ما برای بازی اتوئو در میلان هستیم و در کنار هم بازی می‌کنیم و من مشورت‌هایی را به او ارائه می‌دهم. من سعی می‌کنم ایده بازی در رم را به سرش بیاورم و می‌خواهم در این کار موفق باشم.»
او با اشاره به فینال پیش‌روی رم در لیگ کنفرانس اروپا با حضور ژوزه مورینیو که برابر فاینورد برگزار خواهد شد گفت:« او جام‌های بسیاری به‌دست آورده است. هیچکس بهتر از او نمی‌داند چطور باید در یک فینال اروپایی بازی کرد. این لیگ قهرمانان نیست اما باید ارزش خودش را داشته باشد و در آن برنده شویم. او می‌داند چطور همه چیز را به بهترین شکل مدیریت کند.»

دیدگاه‌ها