کد خبر : 1825369 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 20:55 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

حضور مغانلو در سالن مسابقات لیگ برتر تکواندو

فینال بیستمین دور مسابقات لیگ برتر تکواندو با حضور سرمربی تیم ملی تکواندو و کادر فنی در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

حضور مغانلو در سالن مسابقات لیگ برتر تکواندو

به گزارش ورزش سه به نقل از فارس، فینال بیستمین دور مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور، گرامیداشت تکواندوکار مدافع حرم شهید محسن حججی امروز جمعه سی‌ام اردیبهشت‌ماه سال 1401 در خانه تکواندو در حال پیگیری است.

هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو با حضور در سالن مسابقات در جایگاه ویژه حضور ندارد و در کنار شیاپچانگ با دقت عملکرد همه تکواندوکاران را زیر نظر دارد.

بیژن مغانلو سرمربی تیم ملی، مجید افلاکی، مجید حجی‌زواره، و هادی مستعان مربیان تیم ملی در سالن مسابقات حضور دارند و این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا می‌کندن و عملکرد تکواندوکاران حاضر در مسابقات را آنالیز می‌کنند.

فرزاد عبداللهی سرمربی تیم ملی تکواندوی کشور لبنان که در مسابقات لیگ برتر مربی تیم مس سونگون می‌باشد در سالن مسابقات حضور دارد.

حمید باقی‌نژاد از مربیان سازنده استان تهران و مربی اسبق تیم ملی نیز همراه دیگر مربیان و پیشکسوتان تکواندو در جایگاه ویژه حضور دارد.

اعضای تیم ملی تکواندو که در تیم‌های مختلف لیگ برتر حضور دارند به‌غیر از فرزان عاشورزاده که عضو تیم کن است به دلیل مصدومیت در لیگ برتر حضور ندارد.

در چارچوب این مسابقات از  پیشکسوتان حاضر در سالن که موفق به اخذ کمربند دان 9 شده بودند پیش از مراسم اختتامیه تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاه‌ها