کد خبر : 1825434 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 11:51 | 22.3K بازدید | 7 دیدگاه

به استیلی گفتم نمی‌آیم، قبول نکرد

ماجرای سفر خداداد عزیزی همراه تیم ملی به کانادا

خداداد عزیزی می گوید با دعوت حمید استیلی قرار است همراه تیم ملی در سفر به کانادا حضور داشته باشد.

ماجرای سفر خداداد عزیزی همراه تیم ملی به کانادا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران قرار است در خرداد ماه برای برپایی یک دیدار تدارکاتی با کانادا به این کشور سفر کند. از این رو فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته برخی پیشکسوتان نیز در این سفر همراه تیم ملی باشند تا از نظر روحی بازیکنان در شرایط مناسبی قرار بگیرند.
خداداد عزیزی یکی از افرادی است که همراه تیم ملی به کانادا سفر خواهد کرد. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: حدود یکماه پیش حمید استیلی به من زنگ زد و گفت که بازی با کانادا انجام می شود. او از من خواست که با تیم ملی به کانادا سفر کنم. من هم از او خواهش کردم که اگر امکان دارد نیایم. جمله ام را هم یادم هست؛ به او گفتم: «سفر طولانی است و من در پروازهای طولانی اذیت می شوم». اما ایشان قبول نکرد و در نهایت قرار شد در این سفر کنار تیم ملی ایران باشم.
او ادامه داد: این بازی رسمی نیست و در بازی های تدارکاتی بحث روحیه دهی وجود ندارد. من در بازی های رسمی زیادی کنار تیم ملی بودم. زمان کی روش و 3 بازی آخر مقدماتی جام جهانی 2014 نمونه اش بود که همراه با کریم باقری به اردو رفتیم. آن زمان هم آقای نبی زنگ زدند و گفتند کنار تیم باشید. این بازی اما تدارکاتی و دوستانه است. به هر حال حمید خان استیلی دوست صمیمی و همبازی من بوده، میرشاد ماجدی نیز همبازی ام در تیم ملی امید بود و وقتی پیشنهاد دادند می خواستم منصرف شان کنم اما نشد.

1701555


خداداد عزیزی درباره بازی با کانادا تاکید کرد: کانادا، آمریکا را شکست داده و سبک و سیاق این تیم شباهت زیادی به فوتبال آمریکا دارد و به همین خاطر این بازی می تواند برایمان مثمرثمر باشد. الان شرایط طوری است که ما نمی توانیم بازی های دوستانه بزرگ انجام بدهیم چون باید هزینه زیادی به آنها بدهیم. مثل اینکه قرار است یک پولی هم به ما بدهند و بنابراین فکر می کنم یک بازی تدارکاتی خوب است.
ستاره سابق تیم ملی ایران افزود: زمان کی روش هم که این همه راجع به او صحبت می کنند، ما بازی تدارکاتی خوب نداشتیم. آن زمان هم با تیم های ضعیف بازی می کردیم اما همه تعریف و تمجید می کردند. الان هم می شود با برزیل بازی کرد اما آنها دو سه میلیارد پول می خواهند.
خداداد عزیزی با اشاره به وضعیت کریم باقری و اینکه اسکوچیچ از او خواسته از بین تیم ملی و پرسپولیس یکی را انتخاب کند، گفت: من فکر می کنم حضور همزمان کریم در پرسپولیس و تیم ملی تداخلی ندارد. نمی دانم آقای اسکوچیچ چه حساب و کتابی پیش خودش انجام داده اما او قبلا هم در تیم ملی و پرسپولیس بوده و الان هم اگر همزمان باشد، اتفاقی نمی افتد.
وی در پایان درباره پیشنهاد باشگاه شهرخودرو به عنوان مدیرفنی افزود: من یک مبلغی را به باشگاه شهرخودرو پیشنهاد دادم که آنها نپذیرفتند و حضورم در آن تیم منتفی شد.

دیدگاه‌ها