کد خبر : 1825500 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 17:35 | 20.2K بازدید | 5 دیدگاه

با تایید سرزو؛ بازگشت گریزمان به بارسا منتفی شد

آنتوان گریزمان یک فصل دیگر را نیز در اتلتیکو توپ خواهد زد و به بارسا بر نمی‌گردد.

با تایید سرزو؛ بازگشت گریزمان به بارسا منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی این فصل را به‌صورت قرضی از بارسلونا جدا شد و در باشگاه سابق خود اتلتیکومادرید سپری کرد. با نزدیک شدن به اواخر فصل، شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن مطرح شد و گزینه بازگشت به بارسلونا همچنان برای آنتوان گریزمان محتمل است، اخیرا نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد گریزمان فصل بعد نیز در ترکیب اتلتیکومادرید حضور خواهد داشت و بازگشت به نوکمپ برای آنتوان گریزمان منتفی است.

1673998
 

در همین رابطه چندی پیش میان میگوئل خیل مارین، مدیر اتلتیکو و متئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا جلسه‌ای برگزار شد و طرفین به توافق رسیدند که دوران حضور قرضی آنتوان گریزمان در پایتخت اسپانیا حداقل برای یک فصل دیگر نیز تمدید شود. در حقیقت این بازیکن با یک قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی در پایان سال دوم راهی اتلتیکو شد. اما بندی در این قرارداد وجود دارد که آنتوان گریزمان باید حداقل 50 درصد از دقایق فصل را در ترکیب قرار بگیرد و این‌گونه گزینه بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

1553079
 

انریکه سرزو، رئیس اتلتیکو در مورد آینده گریزمان گفت:« گریزمان از نظر من یکی از 4 بازیکن برتر فوتبال اروپاست. او بازیکن اتلتیکو است و با ما قرارداد دارد. گریزمان فصل بعد نیز با اتلتیکو خواهد بود.»

سرزو در مورد بازگشت آلوارو موراتا با اتلتیکو نیز گفت:« در مورد موراتا باید بگویم اطلاع دقیقی ندارم که موضع یوونتوس چیست و قصد فعال کردن بند خرید او را دارند یا خیر. فعلا به ما در این مورد خبر نداده‌اند. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها