کد خبر : 1825524 | 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:49 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

غیر از قهرمانی هدف دیگری نداریم؛

سلمانی: ای‌کاش بازی‌های بهتری از عراق داشتیم

کاپیتان تیم امید ایران معتقد است توانایی کسب قهرمانی در آسیا را دارند.

سلمانی: ای‌کاش بازی‌های بهتری از عراق داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی که پس از یک مصدومیت نسبتا طولانی مدت دوباره به شرایط بازی رسیده و یکی از نفرات منتخب مهدی مهدوی‌کیا است، قبل از سفر به‌همراه کاروان تیم امید ایران به کشور عراق برای دیدار دوستانه با تیم امید این کشور عنوان کرد: اردوی ما از روز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز شد و برخی از بازیکنان یک روز بعد به جمع ما آمدند. دیروز و امروز تمرین داشتیم و اکنون هم در حال سفر به عراق هستیم تا دو مسابقه دوستانه داشته باشیم.

او با بیان اینکه امیدوارم قبل از بازی‌های رسمی آسیا دو دیدار تدارکاتی خوب پیش رو داشته باشیم، ابراز کرد: ان‌شاالله از مسابقات دوستانه استفاده کنیم و به اهداف‌مان برسیم. در دو اردوی اخیرمان دیدارهای تدارکاتی خوبی با پرسپولیس، گل‌گهر و نساجی انجام دادیم.

هافبک تیم امید ایران ادامه داد: در اردویی که الان در حال انجام است، زمان زیادی برای انجام دیدارهای دوستانه بیشتر نداشتیم ولی قرار است در عراق دو مسابقه تدارکاتی انجام بدهیم و آماده‌تر شویم.

سلمانی در واکنش به اینکه عراق یکی از تیم‌های امید با کیفیت آسیایی را دارد و بازی مقابل این تیم چقدر به آنها کمک می‌کند، گفت: عراق جزو تیم‌های خوب آسیا است ولی ما انتظار داشتیم مسابقات بهتری برای ما در نظر گرفته می‌شد تا محک جدی‌تری بخوریم، اما با این حال عراق محک خوبی خواهد بود.

او اضافه کرد: تمام هدف و برنامه ما قهرمانی در آسیا است و به جایگاهی غیر از آن فکر نمی‌کنیم؛ امیدوارم شرایط هم طوری باشد که بتوانیم نتیجه‌ای در شان تیم امید ایران بگیریم و موفق باشیم.

دیدگاه‌ها