کد خبر : 1825572 | 01 خرداد 1401 ساعت 10:25 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای صادقی بهترین پاسور لیگ برتر:

بهترین فوتبال لیگ را ما بازی می‌کنیم

ستاره گل گهر سیرجان مدعی است علیرغم شایعاتی که حول او شکل گرفته، تمرکزش را روی بازی‌های باقیمانده و دستیابی به اعتماد دراگان اسکوچیچ معطوف کرده است.

بهترین فوتبال لیگ را ما بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید صادقی هافبک گل گهر سیرجان در ابتدای فصل تا یکقدمی عقد قرارداد با استقلال پیش رفته بود اما در نهایت به کار خود در جمع شاگردان امیر قلعه نویی ادامه داد. بعد از درخشش در این فصل و سهم عمده در گل‌های این تیم، او اکنون بار دیگر در صدر شایعات قرار گرفته است.

هافبک بازی‌ساز گل گهر در حالیکه در صدر جدول پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، در خصوص برتری گل گهر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی داشتیم و تیم حریف هم برای فرار از منطقه سقوط می‌جنگید. اگر به نتایج هفته‌های اخیر نفت مسجد سلیمان نگاه کنید می‌بینید بعد از تغییرات کادرفنی تیم بهتری شدند و نتایج بهتری گرفتند ولی به هر حال ما برای برد به زمین رفته بودیم و به خواسته خودمان هم رسیدیم.

وی در مورد دادن دو پاس گل در این دیدار گفت: به هر جهت هر بازیکنی در زمین وظایفی دارد و من هم به عنوان یک وینگر مسئولیت‌هایی در زمین دارم که در این بازی توانستم آنها را خوب انجام دهم. این را هم بگویم که گلزنی و برد یک کار تیمی است، وقتی یک نفر پاس گل می‌دهد و یک نفر گل می‌زند و آنها بیشتر دیده می‌شوند. از تبریزی و استنلی هم ممنونم که پاس‌های من را تبدیل به گل کردند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد انگار نه انگار من کاری کرده بودم.

وینگر گل گهر در مورد نتایج خوب هفته‌های اخیر این تیم توضیح داد: ما سه دیدار سخت مقابل سه تیم خیلی خوب را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و دو بازی باقی مانده را هم سعی می‌کنیم با برد تمام کنیم تا فصل به بهترین شکل ممکن برای ما به پایان برسد. هرچند هنوز حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم. آن 7 امتیازی که از ما کم شد و امتیازاتی که بعدش به خاطر شرایط روحی و روانی و فشار آن روزها از دست دادیم را الان اگر داشتیم به جرات می‌توانم بگویم مدعی قهرمانی بودیم. اگر هر تیم دیگری دچار آن شرایط می‌شد به قدری از لحاظ روحی ضربه می‌خوردند که شاید گزینه سقوط بودند ولی ما به لطف توصیه‌ها و تلاش‌های کادرفنی و زحمت بازیکنان برگشتیم و الان به نسبت اتفاقاتی که برایمان رخ داد شرایط خیلی خوبی داریم. به عقیده خیلی از کارشناسان ما بهترین و فنی‌ترین فوتبال را ارائه می‌دهیم و این را هر کس که بازی‌های ما را دنبال کرده باشد تصدیق می‌کند ولی حیف که شرایط اینطور رقم خورد و این فصل به حقمان نرسیدیم.

1656148


صادقی در مورد اینکه با این دو پاس گل در جدول پاسورهای لیگ برتر از حریفانش جلو افتاد، گفت: نمی‌خواهم بگویم که عناوین فردی برایم مهم نیستند ولی واقعا در درجه اول برایم موفقیت گل گهر مهم است و الان هم که 13 پاس گل دادم بچه‌های تیم خیلی به من کمک کردند. من تمرکزم روی کمک به گل گهر است و رقابتی با مهدی ترابی یا محسن آذرپاد و... ندارم. این بازیکنان هم قطعاً تمرکزشان روی کمک به تیمشان است، در مرحله دوم اگر بازیکن عناوین شخصی را کسب کند اتفاق خوبی است ولی در مرحله اول فقط نتیجه گرفتن تیم مهم است.

وی در مورد تمجیدهایی که کادرفنی گل گهر در نشست خبری از او داشتند و اینکه گفته می‌شود جایش در تیم ملی خالی است، اینطور واکنش نشان داد: آقای الهویی به من لطف دارند و از ایشان ممنونم که در نشست خبری این حمایت را داشتند. پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم همه تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت آقای اسکوچیچ را جلب کنم، اگر توانستم راهی جام جهانی شوم واقعاً اتفاق خوبی خواهد بود و اگر هم نشد برای ملی‌پوشان آرزوی موفقیت می‌کنم. حقیقت این است که در اردوی قبلی به من گفته شد که نامم در فهرست هست و آماده دعوت شوم ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که نامم از فهرست خارج شد. به هر حال امیدوارم برای اردوی بعدی به من هم فرصت داده شود.

وینگر گل گهر در مورد شایعاتی که این روزها پیرامون نقل و انتقالات و صحبتش با استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها مطرح شده، عنوان کرد: این‌ها شایعات است. پیشنهاد دارم و این طبیعی است که یک بازیکن در پایان فصل پیشنهاد به دستش برسد و نه تنها من، بلکه تعداد زیادی از بازیکنان گل گهر پیشنهاداتی دارند ولی من همه را به پایان فصل موکول کردم و هیچ مذاکره‌ای تا این لحظه با هیچ تیمی نداشتم. تمرکزم روی دو بازی بعدی گل گهر است تا به امید خدا با برد به پایان برسانیم و بعد در مورد فصل آینده تصمیم می‌گیرم. این را هم بگویم که پیشنهاد خارجی دارم و از لیگ قطر پیشنهاد جدی به دستم رسیده است ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، باید ببینم در پایان فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. همانطور که گفتم الان همه فکر و ذکرم گل گهر و دو بازی بعدی است.

دیدگاه‌ها