کد خبر : 1825659 | 01 خرداد 1401 ساعت 20:46 | 38.1K بازدید | 2 دیدگاه

شوک به لیورپول؛ مصدومیت هافبک اسپانیایی(عکس)

تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی لیورپول در نیمه اول دیدار برابر ولورهمپتون دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران لیورپول یک هفته بسیار پر استرس و هیجان انگیز را پیش روی خود می‌بینند. تیم یورگن کلوپ امشب در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر انگلیس به مصاف ولورهمپتون ‌رفته و آنها امیدوار هستند که نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که در نهایت لیورپول امشب جام را بالای سر ببرد.

لیورپول امشب در حالی به مصاف ولورهمپتون رفته که گل لحظات ابتدایی تیم مهمان یک شوک بزرگ را به شاگردان یورگن کلوپ وارد کرد. با این حال لیورپول به خودش آمد و در دقیقه 24 روی پاس فوق العاده تیاگو آلکانتارا و با ضربه تمام کننده سادیو مانه به گل تساوی دست یافت. 

با این وجود در نیمه اول بازی یک اتفاق نگران کننده برای لیورپول رخ داد. در لحظات پایانی 45 دقیقه ابتدایی تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی قرمزها دچار آسیب‌دیدگی شد. این هافبک خلاق لیورپول تا پایان نیمه اول به کار خود ادامه داد اما در بین دو نیمه تعویض شد و جیمز میلنر جای او را در زمین مسابقه گرفت.

مصدومیت تیاگو آلکانتارا در حالی اتفاق افتاده که لیورپول هفته آینده باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود و باید دید که آیا هافبک اسپانیایی تا آن زمان بهبود خواهد یافت یا غایب بزرگ تیم یورگن کلوپ در استادو فرانس لقب می‌گیرد.

1715561
1715560

 

دیدگاه‌ها