کد خبر : 1825740 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:07 | 11K بازدید | 10 دیدگاه

بیش از ۲۳هزار بلیت فروخته نشده

هواداران تیم نایب قهرمان یحیی را تشویق می‌کنند؟

سرخ‌ها درحالی آخرین میزبانی خود در لیگ بیست و یکم را تجربه خواهند کرد که برخلاف شش فصل گذشته این تیم در کورس قهرمانی نیست.

هواداران تیم نایب قهرمان یحیی را تشویق می‌کنند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس-شهرخودرو، آخرین دیداری است که سرخ‌ها در این فصل پر فراز و نشیب میزبان هستند و هواداران این تیم که در ابتدای فصل به دلیل شرایط کرونایی از حضور در ورزشگاه‌ها محروم بوده‌اند می‌توانند آخرین میزبانی تیم محبوب خود را از سکوها دنبال کنند.

البته اگر پرسپولیس فاصله کمی تا صدر جدول داشت و هنوز در کورس قهرمانی باقی‌مانده بود احتمالا الان خبر پرشدن ظرفیت سکوها منتشر می‌شد، اما سرخ‌ها برخلاف شش فصل گذشته در کورس قهرمانی نیستند و باید برای کسب عنوان نایب قهرمانی تلاش کنند.

بلیت فروشی مسابقه پرسپولیس و شهرخودرو از شب گذشته آغاز شد و تا این لحظه حدود ۲۳ هزار بلیت بازی فروش نرفته است. البته هنوز ساعات زیادی تا پایان بلیت فروشی باقی‌مانده و احتمال پر شدن سکوها نیز وجود دارد.

1715761


پرسپولیس آخرین بار در فصل ۹۵-۹۴ در هفته آخر نایب قهرمان شد و آن روز صدهزار پرسپولیسی خود را به ورزشگاه رساندند و با از دست رفتن قهرمانی نیز دست از تشویق تیم محبوب خود دست نکشیدند و پس از آن قرمزها پنج قهرمانی متوالی را تجربه کردند.

1715763


تفاوت بزرگ نایب قهرمانی لیگ پانزدهم برانکو فارغ از سبک بازی و قهرمان نشدن به علت تفاضل گل این بود که سرخ‌ها حدود یک دهه از جام قهرمانی لیگ برتر دور بودند و درحالی که تشنه قهرمانی بودند دوم شدند اما یحیی امسال در شرایطی برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند که تیمش قهرمانی‌های متوالی را تجربه کرده است. باید دید پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که برای نایب قهرمانی تلاش می‌کند همانند تیم برانکو مورد تشویق و حمایت قرار می‌گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها