کد خبر : 1825743 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:17 | 108.9K بازدید | 7 دیدگاه

کوتاه‌ترین شادی فوق ستاره مصری

ضدحال یک تماشاگر به صلاح: سیتی 2–2 شد!

در لحظاتی که محمد صلاح برای برپایی جشن گل خود به کنار زمین آمده بود، از نتیجه دیدار سیتی و آستون ویلا خبردار شد.

ضدحال یک تماشاگر به صلاح: سیتی 2–2 شد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ جزیره شب عجیبی را سپری کرد. جنگ لیورپول و سیتی برای کسب قهرمانی تا لحظات پایانی ادامه داشت اما در نهایت این شاگردان گواردیولا بودند که جام را در اتحاد نگه داشتند.

لیورپول برای قهرمانی نیازمند پیروزی برابر ولورهمپتون بود و در سمت دیگر نیز سیتی نباید آستون ویلا را شکست می‌داد. اوضاع برای دو تیم مدعی خوب پیش نرفت و تیم های مهمان به گل رسیدند. در آنفیلد شوک زودهنگامی به تیم کلوپ وارد شد و پدرو نتو در همان دقیقه 3 برای گرگ ها گلزنی کرد و در اتحاد این متی کش بود که ویلا را به گل رساند.

با این حال لیورپول در ادامه به گل تساوی رسید و توپی که چند کیلومتر آن طرف تر توسط فیلیپ کوتینیو وارد دروازه سیتی شد، آنفیلد را منفجر کرد. هواداران دو تیم همزمان نتیجه دیدار تیم رقیب را چک می کردند و گل دوم آستون ویلا، قهرمانی را بیش از هر زمان دیگری به لیورپول نزدیک کرده بود و حالا تیم کلوپ باید خود دست به کار می شد و به پیروزی می رسید. صدای تشویق هواداران حاضر در آنفیلد به حدی زیاد بود که تمام بازیکنان نیز از پیش افتادن دوباره تیم استیون جرارد خبردار شدند.

 

در لحظاتی که سیتی با 2 گل عقب بود، حتی نتیجه تساوی نیز لیورپول را به قهرمانی نمی رساند و به همین دلیل شاگردان کلوپ فشار خود را مضاعف کردند و سرانجام توسط صلاح به گل رسیدند. ستاره مصری در شرایطی گل برتری تیمش را به ثمر رساند که کامبک باورنکردنی و دیوانه کننده سیتیزن ها تکمیل شده بود و آنها ظرف تنها 5 دقیقه توانستند سه مرتبه دروازه آستون ویلا را باز کنند.

1715767


با این حال، بازیکنان لیورپول به گمان اینکه بازی در اتحاد همچنان 2 بر صفر به سود آستون ویلا در جریان است، پس از گل صلاح سر از پا نمی شناختند و در گوشه ای از استادیوم جشن خود را بر پا کردند.

1715766


در آن نقطه از زمین، صلاح و فیرمینیو رو به تماشاگران کرده و نتیجه بازی سیتی را پرسیدند که یکی از هواداران حاضر در آنفیلد با انگشت هایش عدد 2–2 را به بازیکنان لیورپول نشان داد تا بدین صورت آنها روحیه خود را برای ادامه بازی از دست ندهند اما این در حالی بود که چند دقیقه پیش از گل ستاره مصری، سیتی به گل سوم نیز دست یافته بود و حتی کارگردان تلویزیونی نیز تصاویری از اشک و ناراحتی هواداران لیورپول را به نمایش گذاشت و این مسئله نشان از این داشت که آنها پیش افتادن منچستر سیتی مطلع شده اند.

هر چند صلاح از گل برتری تیم گواردیولا خبردار نشد اما همان دروغ مصلحتی هوادار لیورپول نیز باعث شد تا این بازیکن برای لحظاتی افسوس بخورد، چرا که او نیز به خوبی می دانست تیم گورادیولا قادر خواهد بود در دقایق باقی مانده به گل برتری برسد؛ البته صلاح بی خبر از همه جا، از گل سوم رقیب خود بی اطلاع بود و کامبکی که او از آن بیم داشت، کمی قبل تر رخ داده بود.

دیدگاه‌ها