کد خبر : 1825745 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:22 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

کونته: این موفقیت مثل قهرمان شدن بود

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام صعود این تیم به لیگ قهرمانان را دستاورد بزرگی توصیف کرد.

کونته: این موفقیت مثل قهرمان شدن بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی آنتونیو کونته هدایت تاتنهام را در ماه نوامبر بر عهده گرفت این تیم در رده نهم جدول قرار داشت، اما آنها دیشب در نهایت با برتری پرگل مقابل نوریچ صعود خود به فصل بعد لیگ قهرمانان فصل بعد را مسجل ساختند. شایعات زیادی در مورد احتمال جدایی آنتونیو کونته از تاتنهام وجود دارد و این سرمربی ایتالیایی تصمیم‌گیری نهایی را به فصل تابستان موکول کرده است.

آنتونیو کونته گفت: "من تا تابستان آینده قرارداد دارم و برای یک سال و هفت ماه قرارداد امضا کرده ام. از حضورم در تاتنهام بسیار لذت بردم و تکرار می‌کنم کار در این باشگاه برای من چالش بزرگی بود. قبول پیشنهاد در اواسط فصل برای کسی مثل من آسان نیست. 

1715770

این یک چالش بزرگ در یک باشگاه مدرن با یک ورزشگاه و زمین تمرین فوق العاده بود. من جاه طلبی بودم و دوست دارم برای دستاوردهای مهم و بردن جام مبارزه کنم. برای من رسیدن به لیگ قهرمانان مانند فتح یک جام است و حالا بسیار خوشحالم. خواهیم دید که در فصل تابستان چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

می دانم که پس از سه سال تاتنهام می‌تواند دوباره در لیگ قهرمانان بازی کند. رسیدن به این هدف برای ما بسیار مهم بود، زیرا بهترین بازیکنان و مربیان می خواهند در این رقابت ها و برای این جام بازی کنند. پس ما باید از عملکرد خود در این فصل راضی باشیم.

انتقال بازیکنان جدید به تاتنهام؟ در این لحظه صحبت در این مورد بسیار سخت است. خیلی خسته‌ام. من واقعا برای به دست آوردن این دستاورد بزرگ متمرکز بودم و رسیدن به لیگ قهرمانان برای خودم یک موفقیت بزرگ است. علیرغم اینکه جامی فتح نکردیم، اما کار ارزشمندی انجام دادیم. من در این مدت زمان کوتاه و در شرایط سخت، در کنار بازیکنانم تلاش زیادی کردم تا این باشگاه را به لیگ قهرمانان ببرم."

دیدگاه‌ها