کد خبر : 1825751 | 02 خرداد 1401 ساعت 11:58 | 9.3K بازدید | 8 دیدگاه

ذوب آهن قرارداد تارتار را تمدید کرد (عکس)

باشگاه ذوب آهن از تمدید قرارداد با مهدی تارتار برای فصل آینده خبر داد.

ذوب آهن قرارداد تارتار را تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز دو هفته تا پایان لیگ برتر ایران باقی مانده، باشگاه ذوب آهن و مدیرعامل این باشگاه علی احسانی تصمیم به تمدید قرارداد با مهدی تارتار گرفت تا تکلیف نیمکت خود را مشخص کرده باشد.

ذوب آهن که توانسته به رتبه هفتم جدول برسد و برخلاف چند فصل گذشته، نتایج درخشانی را کسب کند، چند هفته پیش موفق شد با متوقف کردن پرسپولیس، جام قهرمانی را نیز از این تیم بگیرد و همین نتایج باعث شد تا مدیران ذوب آهن روی ادامه همکاری با تارتار به جمع بندی برسند.

در چند هفته گذشته مذاکرات با تارتار انجام شده بود و باشگاه پیشنهاد تمدید را داد که با استقبال این سرمربی مواجه شد و او پای قرارداد یک ساله را امضا کرد تا فصل آینده نیز در اصفهان ماندنی شود.

نکته جالب اینکه هفته گذشته تارتار در نشست خبری خود گفت که اگر اشتباهات داوری علیه تیمش نبود، او اکنون برای کسب سهمیه تلاش می‌کرد اما قرارگیری در رتبه هفتم نیز دستاورد ویژه‌ای برای ذوب آهن محسوب می‌شود.

به این ترتیب باید انتظار داشت که بلافاصله پس از پایان لیگ برتر، اقدامات برای نقل و انتقالات این تیم اصفهانی هم آغاز شود.

ذوب آهن این هفته موفق شد فجرسپاسی را شکست دهد و آنها همچنین در این فصل مقابل تیم همشهری، سپاهان نیز بدون شکست بوده‌اند و دربی رفت را هم با پیروزی به پایان رساندند.

دیدگاه‌ها