کد خبر : 1825758 | 02 خرداد 1401 ساعت 12:43 | 604 بازدید | 0 دیدگاه

اعزام تیم والیبال ساحلی جوانان ایران به مسابقات آسیا

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال از برگزاری اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم جوانان ایران از روز سه شنبه در تهران خبر داد.

اعزام تیم والیبال ساحلی جوانان ایران به مسابقات آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، توفیق کابلی سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال از برگزاری اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی جوانان از فردا (سه‌شنبه سوم خرداد) در تهران خبر داد و گفت: تیم‌های ایران هشتم خرداد راهی تایلند می‌شوند تا در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا شرکت کنند.

کابلی با اشاره به اردوی نهایی تیم ملی جوانان والیبال ساحلی ایران درباره شیوه انتخاب این بازیکنان اظهار کرد: از مسابقات قهرمانی کشور در دو سال گذشته ۲۵ بازیکن انتخاب شدند و زیر نظر مربیان تیم ملی به ویژه حامد نژداغی در طول سال تمرین کردند تا به این مرحله رسیدند و از میان آن‌ها ۴ بازیکن برای حضور در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا در تایلند انتخاب شدند.

وی با بیان این که تیم جوانان در سال گذشته اردوها و دیدارهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته است، تصریح کرد: این بازیکنان در بندرعباس به مدت ده روز اردو داشتند و در ادامه در بندرانزلی تمرینات خود را ادامه دادند و در مسابقات آنجا شرکت کردند که فرصت خوبی برایشان بود. همچنین این تیم‌ها همزمان با حضور در اردو در مسابقات خلیج فارس شرکت کردند تا بازیکنان تجربه بیشتری برای حضور در مسابقات پیش رو داشته باشند.

کابلی ادامه داد: از سوم خرداد تیم ملی جوانان اردوی دیگری در تهران خواهد داشت و این اردو تا ۸ خرداد که تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال به تایلند اعزام می‌شود، ادامه دارد. امیدواریم با توجه به تمرینات و اردوهایی که پشت سر گذاشتند، عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات داشته باشند.

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره اعضای تیم ملی جوانان که قرار است در مسابقات زیر ۱۹ سال تایلند شرکت کنند، گفت: مهدی علیزاده و نیما اورماگه‌ای به عنوان تیم اول و حبیب ناصری و محمداسماعیل نقی‌پور به عنوان تیم دوم به مربیگری حامد نژداغی و سرپرستی عبدالرئوف بستگانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

چهار تیم برتر رقابت‌های قهرمانی جوانان زیر ۱۹ سال آسیا سهمیه مسابقات جهانی دریافت می‌کنند که از ۲۳ تا ۲۷ شهریورماه در شهر ازمیر ترکیه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها